Dit is in totaal de vierde ronde dat ik temp. Twee rondes voor mijn jongste en ben nu weer voor de tweede ronde aan het tempen. Normaal is mijn temp voor ei 36.6/36.7 en na ei 37.0/37.1 ongeveer. Deze ronde is mijn temp echter 'veel' lager. 36.4 ongeveer gemiddeld. Nu heb ik een paar dagen 36.6-36.8 en geeft FF mijn eisprong dus aan. Het voelt zo raar omdat ik deze temperaturen normaal vóór mijn ei heb. Daar komt bij dat mijn ovulatietesten niet echt positief werden, steeds op het randje... Daarom ben ik een beetje sceptisch. Herkent iemand dit?
Op welke dagen was hij 36.4 en op welke dagen was hij hoger 36.6-36 8? Wanneer heb je normaal gesproken je eisprong? Heb je ook nog symptonen zoals slijmverlies?
Hier vind je mijn kaartje: My Ovulation Chart Ik ben uiteindelijk gestopt met de ovulatietestjes, ze waren op en ik had geen tijd om nieuwe te kopen. Normaal heb ik best duidelijk eislijm, maar deze ronde zo goed als niet. Alleen één ochtend een beetje twijfelachtig. (dat is die ene E op mijn kaartje) Ik heb pas vanaf cd11 getempt, dat ging vorige keer perfect i.c.m. de ovulatietest. Toen knalde deze op cd14, cd16 had ik toen mijn eisprong. Volgens FF zit ik nu op 4dpo. Bij mijn jongste had ik trouwens ook een raar kaartje waarbij FF mijn kruis ineens verzette. Misschien zijn rare kaartjes wel een goed teken
Ik denk dat ff jouw ei op dag 18 zet vanwege de dip en je eggwhite 2 dagen ervoor. het lijkt erop dat ff het best eens goed kan hebben, maar als je je slijmwaarnemingen weghaalt dan zal hij hem op dag 21 gaan zetten wat in mijn ogen ook nog wel kan kloppen (als ik even je slijm weg denk).