Ik zit nu op cd 8 en mijn temp is nog net zo hoog als na de eisprong de vorige ronde. Ik ben niet zwanger (door bloedtest bevestigd). Weet iemand waarom mijn temperatuur zo hoog kan blijven?
Als je op mijn banner klikt kom je bij mijn tempkaartje. Normaal heb ik tijdens en na menstruatie een temp van max 36.7 en na eisprong tussen 36.8 en 37.1. Na een (vroege) miskraam duurde het een paar dagen voor mijn temp zakte maar ook toen waren ze uiterlijk op dag 5 weer laag. Dit keer geen vroege miskraam gehad.
wow hij zit inderdaad nog hoog en ook kort en weinig bloed? Heb je dat altijd? Wanneer is bloedtest gedaan? Ik kan namelijk alleen zwangerschap bedenken zou niks anders weten? Sorry... Heel apart, ben benieuwd wat het kan zijn.
je hebt een beetje de zelfde tempjes als ik hihi.. ik bedoel tijdens en na menstruatie en na de eisprong... Maar goed.. wel vreemd inderdaad dat hij niet zakt nu! ik zou je graag willen helpen maar weet niet wat dit kan veroorzaken.. je voelt je verder wel goed? niet ziek geweest? en wanneer was je vroege MK?
Temp kaart van nu en vorige cyclus. Vorige cyclus eerste tijd niet getempt maar de rondes daarvoor wel.
En voor het overzicht van de temp in verhouding met de vorige keer heb ik even de 2 dagen bloedverlies veranderd in spotting.
ik snap er echt niets van.. je zal inderdaad denken dat je zwanger bent... wanneer is inderdaad die bloedtest gedaan? misschien kun je de gyn bellen en het vragen? ik ben wel heel benieuwd hoe dit kan! sterkte meid.. die onzekerheid is killing!
De laatste vroege miskraam was ook maar 2 dagen bloedverlies. Maar nu was het ook nog eens heel weinig. Alleen helderrood, geen slijm geen stolsels. Bloedtest was maandagmiddag afgenomen, gisteren uitslag gehad. Ik heb na de menstruatie last gekregen van krampen in de baarmoeder en die heb ik nog steeds. Normaal nooit zover voor eisprong. Dit was mijn test van gisteren dus ik vermoedde toch zwangerschap maar waardes van het bloed was <0,1 dus dat kan echt niet.
Nee zelfs bij late innesteling had bloedtest dan wel iets moeten laten zien aan hcg. Hmm heel apart! Vooral ook die pijnklachten erbij. Sorry ik weet het echt niet... Als het aanhoud toch naar huisarts???
Ik denk eraan om toch zo ff de fertiliteitskliniek te bellen waar ik onder behandeling ben ivm de herhaalde miskramen. Ben zelf bang dat er een cyste ofzo zou zitten. Maar weet niet eens of dat een mogelijkheid is
Nou ze willen nu nog niks gaan doen. Volgens haar kon een cyste dit niet veroorzaken. De temp is ook niet dusdanig hoog dat ze zich zorgen maken (ontsteking of iets dergelijks). Maandag heb ik al een belafspraak staan met een fertilitiearts staan. Dan moet ik het bespreken. Ze vond het zelf ook vreemd dat mijn temp niet gedaald was en mijn baarmoedermond hard en dicht is (normaal tussen menstruatie en eisprong bij mij altijd zachter en halfopen en op de vruchtbare dagen zacht en helemaal open). Indien de krampen zo erg worden dat ik mij zorgen maak moet ik bellen. Maar hoewel ze erg aanwezig en vervelend zijn, ik lig niet krom van de pijn en maak mij niet zorgen om te krampen alleen. Het is meer het totaalplaatje wat mij zorgen baart waar niemand een verklaring voor heeft blijkbaar.
Hmm nee het is inderdaad heel apart dat je temperatuur niet daalt! Nog aparter dat er geen verklaring voor is. Hou je ons op de hoogte?
Wat een rare situatie zeg. Ik kan ook niks anders bedenken dan een zwangerschap. Cystes heb ik ook gehad en daar merk je in je temp inderdaad niks van. En je ziet toch duidelijk in je vorige maand een eisprong, dus daar kan het ook niet aan liggen. En dat je bmm nog.............zoals ik al zei, rare situatie
Ja heel raar. Ik denk dat mijn lichaam gewoon zwanger denkt te zijn. Mijn buik blaast op, ben zo nu en dan misselijk, steken in mijn borsten en dan die krampen. Maar de misselijkheid en opgeblazen buik kan ook van de stress komen door de onzekerheid dus eigenlijk telt dat niet echt. Nou ja, maandag maar kijken wat de fertiliteitsarts gaat zeggen.
Ja maar dat heeft mijn lichaam wel al vaker gedacht Het was zelfs zo erg dat ik echt een echo heb laten maken. Nou ja, ik moest toch bij mijn gyn zijn. Maar toch ging mijn temp toen omlaag en waren de klachten van een nieuw eitje dat extreem hard aan het groeien was (werd me gezegd). Ik blijf je even volgen hoor
als ik zo naar die test kijk lijkt het wel of er een streep staat. dus ik zou zeggen over een paar dagen nog eens testen