Is het volgende voor 1 van jullie herkenbaar? Want ik snap er helemaal niets van: Zaterdag een positieve ovutest. Zondag nog positiever (toen was de teststreep nog veel donkerder dan de controle streep). Dus maandag de ovulatie? Nu heb ik vandaag (dinsdag) nog steeds geen tempstijging? Normaal vliegt mijn temp omhoog naar 36.8. Nu zit ik nog steeds op 36.5, onder de baseline. Komt het wel eens voor dat je temp gewoon pas de 2e dag stijgt? Verder had ik alle symptomen zondag voor ovulatie (cervix heel zacht, vruchtbaar slijm). Iemand dit wel eens gehad?
En hoe was je temperatuur vanmorgen??????? Ovutesten kunnen tot 48 uur later nog ovulatie aangeven... dus misschien wel dag je later alsnog gestegen??? Op FF zeggen ze dat de enige echt zekere aanwijzing voor ovulatie je temperatuurstijging is... en dat de rest aanwijzingen zijn dat het eraan komt... Ik zou nog even afwachten...
Hoi Lotte, Grrr, vanochtend temp nog steeds niet gestegen. Ik snap er niets van. Alle symptomen en posi tests, maar de temp zegt toch echt iets anders. Benieuwd naar morgen (maar dat is dan dus al de 3e dag na ovulatie, lijkt me wel erg laat!) Maar als jij zegt dat het dan nog 48 uur kan duren, na een posi test...En dan kan het ook nog 2 dagen duren voor de temp echt stijgt. Wie weet, misschien morgen?
Hoe is het bij jou ondertussen gelopen? Heb hier ook dat ik op dag 25 nog steeds lage temp heb, vorige cycli had ik mn ei op dag 23. Loop ook heel de dag te lekken (slijm is heel dun maw). Kan ei zo veel te laat zijn? Dacht dat ik gister mn ei gehad had (was toen 36,1) maar vandaag was het nog maar 36,2 terwijl ie normaal toch wel naar 36,5 ofzo gaat!
Hoi meisje, Bij mij kwam mijn ei uiteindelijk woensdag pas (ipv zondag) en ik had zondag een positieve ovutest gehad. Dus ik had m écht eerder verwacht. Als je onderaan klikt op de mijn linkje dan kun je zien hoe mijn temp verlopen is. (vanaf 7 juli) Groetjes en ik hoop dat je ei gauw komt!