CB digitale test 2 hormonen

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by 1982Eva, Mar 15, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    1,035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Ha,

Ik heb de (volgens mij nieuwe?) digitale CB ovulatietest gekocht, waarbij je naast de "gewone" smiley ook een knipperende smiley zo'n 4 dagen voor eisprong zou kunnen krijgen.... Ik geloof er alleen niet helemaal in, en hij is nog duurder dan de gewone digitale..... Iemand ervaringen mer deze ovulatietest....?! :(

2. Hophop

Hophop Actief lid

Sep 3, 2013
    231
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi Eva,
    ik heb deze een aantal rondes geleden ook gebruikt. Mijn ervaring is hier niet echt positief mee. Ineens een gewone smiley zonder een knipperende smiley, wat weer niet klopte met de andere cb ovulatietesten. Deze gaf namelijk echt negatief aan. Misschien heb ik gewoon een wat minder goede doos aan teststaafjes gehad, maar voor mij niet meer deze testen. Toen ik overigens de klacht bij cb vermeldde, kreeg ik een gebrekkig nederlands sprekende dame aan de lijn die eigenlijk zei dat ik het dan maar niet goed gedaan heb. Mocht de test opsturen en nu een aantal weken later belde ze me terug met de mededeling dat er met de tests niks mis is, terwijl ik zeker weet dat hij niet goed getest heeft. Op 7 dagen na nod kan ik nog geen eisprong krijgen. Gemiddeld genomen altijd pas op dag 18, wat volgens de andere cb ovulatie test (met 1 hormoon en smiley) wel altijd klopt…
    Succes met deze testen!

3. Jippie

Jippie VIP lid

Feb 3, 2007
    11,784
    776
    113
    Een beetje onzin om zo'n dure test te kopen. Je kunt ook gewone goedkopere teststripjes kopen en dan naar de duidelijkheid van het testlijntje kijken. Als je daarbij om de dag klust en het vlak voor je eisprong doet, zit je altijd goed qua timing. Daar heb je geen digitale test bij nodig en zeker geen extra knipperende smilies. Succes!

4. stess82

stess82 Actief lid

Jun 9, 2013
    158
    0
    16
    NULL
    NULL
  5. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Prutdingen zijn die nieuwe! Ik had zeven dagen een knipperende smiley en toen nog 2 dagen een brandende. De cyclus ervoor 1 dag een knipperende en 1 dag een brandende. Klopt niks van. Mijn goedkope Sensitestjes werkten beter!

6. merah

merah VIP lid

Jun 8, 2009
    13,473
    4,924
    113
    Female
    Immunologisch analist.
    Tussen de klei.
    Ik gebruik ovulatiests van 0,35 euro per stuk. Gewoon simpele stripjes. Super-duidelijk, nooit een twijfelgeval gehad.
    Er zijn vele leukere dingen om he geld aan uit te geven!
    Clearblue vind ik echt afzetterij en misbruik maken van de onzekerheid van de consument.

7. 1982Eva

1982Eva Fanatiek lid

Mar 12, 2014
    1,035
    5
    38
    NULL
    NULL
    Dank allemaal! Heel duidelijk, dit is dus een eenmalig probeersel :x

8. esklessebes

esklessebes VIP lid

Mar 23, 2014
    7,020
    3,671
    113
    Bij mij knipperd hij ook al 4 dagen ben benieuwd voor hoelang.
    Dit is de 2e maand dat ik hem gebruik althans de 1e mnd had ik te vroeg getest en gelijk een stilstaande smiley.
    Ik heb btw eerst die paarse gekocht en nu de roze daar zaten 20teststrips bij.
    Heb wel gegokt want k doe de roze teststrips in het paarse ding haha moet kunnen volgens mij want wilde meer dan 2 vruchtbare dagen weten.

1982eva gebruik jij ze nog?

Succes!

9. Evira

Evira Fanatiek lid

Feb 18, 2011
    1,533
    0
    0
    Maar die roze kan toch maar één hormoon meten? Dan werkt het toch niet in die paarse?

10. esklessebes

esklessebes VIP lid

Mar 23, 2014
    7,020
    3,671
    113
    Nouk heb al 4 dgn eenknipperende :) met een roze inde paarse.
    ook een 2e keer getest met paars in paars en die knipperde ook.
    nu ga k morgen ochtend weer testen.
    hopen op een stilstaande!!
    Die roze houder meet minder dan de paarse.
    Ik heb de gok genomen omdie roze teststaafjes in dat paarse ding te doen omdat het van belang is dat k meer dagen weet.
    naar mijn idee zijn de teststaafjes hetzelfde alleen dehouder anders ;););)

Ben dus benieuwd naar morgen....

11. esklessebes

esklessebes VIP lid

Mar 23, 2014
    7,020
    3,671
    113

Yeahhh vandaag een stilstaande :)!!

En dat met een roze teststaafje in paars

Share This Page