temp stijgt

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door minimuis, 27 aug 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. minimuis

    minimuis Fanatiek lid

    17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hoi

    ik heb een vraag een vrijdag is mijn nod heb op dag 11 mijn eisprong gehad maar nu zet ff hem naar dag 16 normaal zakt mijn temp zo vlak voor de :evil: maar nu stijgt hij hij zit nu op 37.3 ook heb ik blauwe aders op mijn borsten zere tepels en ben met vlagen misselijk normaal ben ik ook al om 9uur op in het weekend nu werdt ik zondag om 11uur pas wakker :oops: en lag eral weer om 20:30 in ik hoop natuurlijk dat ik vrijdag positief test maar heeft iemand een verklaring dat FF mijn ei ineens verzet zijn er meer die dit hebben gehad
    [​IMG][/url]
    [/img]dit is dus mijn kaartje nu op dit moment moest ff oefenen dit is de eerste keer groetjes naomi
     
  2. ff verzet kruis wel vaker....
    als het dag 11 was zou dag 11 mooi innestelingsdipje kunnen zijn
    gewoon testen als je niet ongi wordt
    succes
     
  3. minimuis

    minimuis Fanatiek lid

    17 aug 2007
    4.066
    5
    38
    Vrouw
    hoi rensie
    volgens de gyn zat mijn ei op dag 11 want mijn cyclus is nooit langer dan 24dagen eerder korter ben behoorlijk nerveus zou het liefst nu al testen :oops: maar probeer nog een paar dagen te wachten
    als ik morgen weer een hoge temp heb gaat hij alweer opzij mag hij 40 weken blijven doen :D
     
  4. Aquilegia

    Aquilegia VIP lid

    19 apr 2007
    8.914
    3
    36
    Vrouw
    psycholoog en astroloog
    Midden-Nederland
    Hallo Minimuis,

    Heeft de gyn je eisprong gevolgd via de echo? In dat geval mag je ervan uitgaan dat hij/zij het goed heeft en dat het dag 11 was. De gyn heeft dan meer informatie dan FF.

    Ik denk zelf niet dat het dag 16 was, maar ja... dat is ook maar mijn mening. Jammer dat je geen slijm hebt waargenomen. Dat helpt soms wel.

    Succes, hopelijk is het gelukt.
     

Deel Deze Pagina