creamy... Sticky is als je er draden van kan trekken. (sorry dat ik het zo plat zeg). Vaak is het dan ook heel helder.
thnx dames.. maar eggwhite is toch dat je lange draden van trekt en is toch beteje doorzichtig en helder? en die kwark achtig spul wat ik nu heb is ook echt zo dik wit en stijfjes als echte kwark haha
je hebt dry sticky creamy watery en egggwhite. dry is droog sticky is plakkerig, creamy is romig en watery is doorzichtig en egwhite , is eiwit en daar kun je draden van trekken xxx joyce
ohwwwh hahahahaha] hartstikke bedankt dames.. want kom er dan nu achter dat ik het al die tijd verkeert invul hahahaha
ik ben geen deskundige, maar zou goed kunnen dat je nu in je vruchtbare periode zit. misschien dat iemand anders het weet. In ieder geval klussen hihi. xxx joyce Succes
Linda dat witte slijmvlies is eggwhite, geen creamy want creamy is nog echt breekbaar. Wat jent zegt dat klopt allemaal, dat kan je zo aanhouden.
Dat ie niet helemaal zeker is dat die dag je ovulatie was (kan ook bv een dag later zijn geweest) zo'n stippellijn had ik ook vorige cyclus