test negatief, temp hoog!

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by WeGeMiJe, Nov 3, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

Jun 19, 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Hallo meiden!

Ik had mijn bericht ook bij de testen geplaatst, maar hier vind ik hem ook wel op zijn plek, hihi.

Ik zit ergens mee en hoop dat jullie mij enigzins wat duidelijkheid kunnen geven, of soortgelijke ervaringen kan lezen.
    Ik heb altijd een hele regelmatige cyclus van 27 dagen.
    Ik temperatuur ook, en normaal is deze altijd 36.4 of 36.5,
    na mijn ei issie omhoog gegaan en hij is hoog gebleven.
    Gister (woensdag 2-11) moest ik ongesteld worden en ben dit niet geworden.
    Afgelopen maandag heb ik echter getest, en deze was positief.
    Alleen de dagen hierna was deze negatief, maar ben nog steeds niet ongesteld. Mijn testen blijven wit, maar mijn temperatuur blijft hoog.
    Wat moet ik hier nu van denken? Mijn huisarts zegt dat ik af moet wachten, maar ik hoop hier toch enigzins een beetje duidelijkheid of soortgelijke verhalen te kunnen krijgen en hoe dat afgelopen is.

2. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Hmm je hebt wel een positieve test gehad en nu niet meer? Dat is gek! Ellende is alleen: je kunt nu niet zoveel. Er is niets dat je kunt doen om nu onmiddellijk duidelijkheid te krijgen. :(

Heb je getest met testen van hetzelfde merk? Misschien was de eerste test gevoeliger dan de testen die je daarna hebt gebruikt?

Zou het ook nog een aantal dagen afwachten en anders vragen of je misschien bij de huisarts bloed mag laten prikken.

Zal in elk geval voor je duimen. :D

3. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

Jun 19, 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Ja, getest met kv 2v5. Ja, ik bel maandag de HA even. Wordt een lang weekend.. Thanks, hoop ook op goed nieuws.. Maar de negatieve testen NA een positieve zitten mij toch niet helemaal lekker........

4. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    :( Ik kan me je twijfels wel voorstellen. Negatieve testen NA een positieve zou mij ook niet lekker zitten. :( Laat je even weten wat de huisarts maandag zegt? Succes!

5. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

Jun 19, 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Ja, zal ik zeker doen! Hier nog steeds niet ongi.. Heb ook totaal geen steken of pijn of iets wat zegt dat ik dat vandaag of morgen ga worden.. Heel apart.. Ik laat maandag weten wat de dokter zei ;)
    Thanks voor het meedenken !

6. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Nog steeds niks? Gek hoor.... :( Ben erg benieuwd naar wat de dokter zegt. Misschien mag je wel een bloedtest, zou fijn zijn!

7. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

Jun 19, 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Ik ben dan gister toch ongesteld geworden. En niet zo een klein beetje ook! Weet in elk geval waar ik aan toe ben. We gaan op t moment even stoppen met proberen. Even wat rust. Want we zijn nu al een aantal keer zwanger geweest, maar elke keer gaat het mis in een vroeg stadium. En elke keer zoveel stress wel of niet wel of niet. Dus ik heb het eventjes gehad. Bedankt voor het meedenken in elk geval!

8. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Jammer meid. :( :( :(
    Als je zo heftig ongesteld bent, zou 't dan niet toch raak zijn geweest? Vervelend dat je al meerdere keren hebt meegemaakt dat het in een vroeg stadium verkeerd ging. :( Sterkte!

9. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

Jun 19, 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Ja, ik geloof ook wel dat ik echt zwanger was. Want ik had een positieve test. Maar elke keer deze teleurstelling is gewoon erg vervelend. Merk dat ik echt even moet opladen om er weer opnieuw aan te beginnen.
    Ja, ben intussen 5 keer zwanger geweest dit jaar. 4 keer vroeg misgegaan en 1 keer een BBZ..
    In het nieuwe jaar willen we het wel weer gaan proberen. Maar de feestdagen willen we graag leuk en gezellig doorheen. Dus voor dit jaar houden we het even voor gezien.
    Bij jou is het een stuk later mis gegaan zie ik.. Wat naar :( Denk je bijna de 12 weken te hebben bereikt.. :(

10. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ik kan me voorstellen dat je even wat rust wilt. Is misschien voor je lichaam ook wel goed, want 5 zwangerschappen in een jaar tijd is best veel! :( :( :( Hebben ze enig idee waarom het steeds mis gaat? Misschien is je progesteron te laag? Er zijn vast wel wat dingen waar ze eenvoudig op kunnen prikken zonder dat je een heel uitgebreid traject in hoeft. Dan kun je hopelijk met nog meer vertrouwen het opnieuw proberen in het komende jaar...

Ja bij mij nog later mis. :( Zo jammer... :( Mijn verlof had vandaag moeten beginnen. Voelt wel raar hoor. :(

11. WeGeMiJe

WeGeMiJe Actief lid

Jun 19, 2011
    323
    0
    16
    Beverwijk
    Hoi Annabeth..
    Dat kan ik me idd goed voorstellen dat dat erg raar is.
    Het is na ruim 10 weken al zo realistisch en zo echt. En dan heb je jezelf ook al wel gerustgesteld dat het wel goed zal gaan, en dan gaat het alsnog mis.. Heel naar voor je! Ben je inmiddels wel opnieuw zwanger of zijn jullie nog bezig?

Inderdaad zou ik daar even naar laten kunnen kijken. Maar vooralsnog wil ik dit echt pas in het nieuwe jaar doen. Dit jaar even goed afsluiten zonder er teveel mee bezig te zijn.

Share This Page