Kun je temperaturen met hormonen?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Secretangel, 22 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Na mijn menstruatie ga ik beginnen met Gonal F, pregnyl en utrogestan (niet allemaal tegelijk hoor). Heeft het dan nog zin om te temperaturen of kan ik m'n thermometer beter in de kast leggen? Alvast bedankt voor het meedenken!

2. mamalap

mamalap Niet meer actief

Het heeft geen enkele toegevoegde waarde meer om te temperaturen. Jouw hele cyclus word gemonitoord en bepaald door de hormonen. Ook voor de lutale fase heeft het geen zin omdat daar de pregnyl en utrogestan de temperatuur beïnvloed.
    Zelf zou ik dus de thermometer in de kast leggen.

Heel veel succes met alle hormonen, zelf alleen clomid 7 rondes hoeven te gebruiken daar werd ik al niet vrolijk van ;)

3. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Bij de zwschap van mijn dochter heb ik dat ook allemaal gebruikt (ivf) en wel gewoon doorgetempt ;)

Ik denk dat het persoonlijk is of je doorgaat tempen.

4. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Merkte je verschil met temperaturen? Was het anders dan je eigen cyclus? Ik blijf idd op deze 2 gedachten hangen.... Het is ook wel lekker om niet te temperaturen, aan de andere kant geeft het ook een gevoel van houvast. Nog maar even verder verzinnen wat ik ga doen. Misschien een ronde uit proberen en daarna verder kijken.

Fijn dat jij aan de Clomid genoeg had Mamalap. Ik werd ook niet vrolijk van de clomid. Opvliegers, kort lontje etc. Hopelijk heb ik van de Gonal minder last. Bedankt voor het reageren allebei!

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    55.019
    15.626
    113
    Nabij Utrecht
    Nee was net zoals altijd ;)

6. Secretangel

Secretangel Fanatiek lid

28 jul 2013
    1.396
    287
    83
    Zuid-Holland
    Thanks, dan ga ik het toch weer oppakken in m'n nieuwe ronde.

Deel Deze Pagina