Hey ladies, Dit is mijn eerste maand temperaturen.. Ik heb sinds vandaag een kruis, alleen nog geen super duidelijke ovulatietest gehad. Ben al vanaf cd 10 aan het testen en allemaal wit. Op cd 17 een duidelijk tweede streepje, maar lang niet zo donker als de controlestreep. Wat is jullie advies? Doortesten met de ovulatietesten, of kan ik ervan uitgaan dat mijn ei is gesprongen op dag 18? Alvast bedankt voor het meekijken!
Temp je rectaal/via billen? Waarom is het bolletje gisteren en vandaag open? Heb je op een eerder/later tijdstip gemeten?
Ja ik temp rectaal, gisteren heb ik hem op sleep deprived gezet omdat ik veel wakker ben geweest (niet uit bed geweest) en die van vanmorgen is denk ik open omdat ik iets vroeger heb getempt (6.15 ipv 6.30/6.45).
Ok. Ik twijfel of je ei al is geweeest. Op welke cd was hij normaal en hoe lang is je cyclus normaal?
Ik ben 3 maanden geleden mijn zoontje verloren. Dit is mijn derde cyclus (35-33-?) voor mijn zwangerschap was mijn cyclus rond de 30-32 dagen.
Nog gecondoleerd met je zoontje Als je temp nu morgen boven de 36.6 is (op de juiste manier/tijd gemeten), dan is je eisprong op dag 18 geweest
Dank je wel.. Het is heel zwaar. Ik zie in je handtekening dat jij het helaas ook 2 keer hebt moeten meemaken Ik ben benieuwd wat mijn temp morgenochtend gaat doen. Ik zal het je laten weten!
Nou misschien is mijn ei toch nog niet geweest. Vanmorgen was mijn temp 36.4 ik dacht he nee dus meteen erachteraan nog een keer getempt en toen was het twee keer wel 36.6. Maar ik weet dat dat eigenlijk niet telt, dus wel de eerste temperatuur ingevuld. Ben ook doorgegaan met de ovulatietesten en die gaf vanmorgen eenzelfde streepje aan als dat ik op dag 17 had?? Blijf voorlopig dus nog maar even doortesten denk ik..
Vanmorgen was temp gestegen naar 36.7... Ben gisteravond wel vroeg naar bed gegaan omdat ik me niet zo lekker voelde..
RogiJuli, zou je misschien nog een keer mee willen kijken? Snap er nu niks meer van.. Vandaag dag 27.. Nog geen eisprong geweest?
Je temp piekt idd enorm. Hij moet boven de 36.7 blijven om van een eisprong te spreken. Dys hoe is je temp vandaag?
Vanmorgen was het weer 36.44, Ik heb wel een half uurtje eerder getempteraruurd dan normaal omdat ik heel nodig moest plassen (6.15 ipv 6.45). Heb vanaf dag 10 twee keer per dag ovulatietesten gebruikt en daarmee ook nog geen duidelijke eisprong kunnen ontdekken. Wel een iets donker streepje op dag 17 en op dag 22 en 23 maar ze hebben (nog) niet geknald zegmaar..
Wanneer daalt de temperatuur als je ongesteld gaat worden? Vandaag bij het afvegen roze/rood, alleen 1 keer vanmiddag. Op dag 33 eindelijk een positieve ovulatietest gehad en volgens mij laat de temperatuur ook een goede steiging zien. Omdat het mijn eerste maand temperaturen is, heb ik geen idee hoe lang mijn luteale fase is... Als dit wel het begin van mijn menstruatie zou zijn, moet mijn temperatuur morgen dan al een stuk lager zijn? Alvast bedankt voor het meekijken!!!
Als het je ongi is zal je temp ws morgen flink gaan dalen en je ongi doorzetten. Duim dat het vals alarm is!