Lijk ik deze cyclus wel of geen eisprong gehad te hebben (zie tempkaartje)?? Ps. ik had het berichtje per ongeluk bij zwanger worden gezet, misschien kan deze daar gesloten worden?
Lieve Loe, je weet hoezeer ik het je gun, maar als ik heel eerlijk ben, dan ben ik bang dat je geen eisprong hebt gehad Je hebt één keer een echt hoge temp gehad, maar verder is hij niet hoger geweest dan 37.2. Ik denk dat je echt vaker minimaal 37.3 moet hebben voor een eisprong. Ik hoop natuurlijk dat ik ongelijk heb!
Dank je lief mosaatje. Ik wil ook een eerlijk antwoord, daar heb ik alleen wat aan he. Ben nog steeds niet ongesteld, hoop niet dat dat slecht nieuws is voor de asherman.
Ik snap dat je eerlijk antwoord wil, maar ik zou liever een ander antwoord voor je hebben natuurlijk. Maar ik ben wel benieuwd wat anderen vinden! Hopelijk heb je in ieder geval snel duidelijkheid!!
Tsja, ik weet het eigenlijk niet... Het is jammer dat je het nu alleen kunt baseren op de temp, en niet op evt. testen of je slijm of de stand van je baarmoedermond. Op basis van je temp zou ik inderdaad ook neigen naar niet, maar ik zou een eisprong niet helemaal uitsluiten... Een stijging moet min. 0.2 graden zijn, dus meer temps boven de 37.3 hoeft niet perse, maar wel meer temps boven/rond de 37.2... Eigenlijk zijn het vooral dag 22 en dag 28 die echt vervelend doen.
dank je wel voor je reactie. vandaag ineens weer 37.3. heb mijn positieve ovutest weer op de dag gezet dat ik die had en de temp op dag 18 gediscarded, omdat ik toen echt heb lopen spoken 's nachts.
FF geeft je nu wel een duidelijk kruis, dus dat is gunstig! FF denkt dus dat je een eisprong hebt gehad! Hij heeft wel de horizontale lijn iets hoger gezet, maar dat lijkt me niet zoveel verschil maken. Je temp is idd weer mooi hoog! Hopelijk blijft ie hoog en had je gewoon een eisprong inclusief bevruchting! Ik duim voor je!
@Loe (hee ik herken je niet meer nu je hello kitty avater weg is ! ) ik vind idd je tempstijging na ei wel twijfelachtig, hoewel FF wel een ei heeft aangegeven uiteindelijk. klote van dat je geen pregnyl hebt gekregen. dat gebeurt je niet nog een keer he, deze maand een mooie eisprong!