ik zie wel wat maar de streep is onduidelijk hoor. beetje vage foto. heb je nog een betere? ik heb daarstraks positief getest wahahahah als je wil kijk eens in mijn abum..staat een foto in... ik hoop het voor je!
De foto is onscherp, maar ik lijk wel een plusje te zien. Als je een streep ziet (al is het maar een vage) dan is de test positief! Maar ik zou gewoon over een paar dagen nog eens testen en kijken of de streep dan duidelijker is. Het is nog erg vroeg en erg pril. Spannend!
Ik zie ook een + maar je foto is erg onduidelijk.. Is de steep zo dun als een pennestreepje of is ie net zo dik als de andere streep?
Ik zou dr nog een kruidvat testje tegen aan gooien. Helaas zijn pennestreepjes vaak niet geldig als zijnde positief meis
Het is nog zo vroeg meis, kan alle kanten op ik hoop van harte dat het zo is maar pennestreep geeft geen garantie volgens mij. Haal morgen anders gelijk die kruidvat 2 voor 5 euro, deze testen over te algemeen al vrij vroeg positief.
ja ik heb er nog 1 een clearblue+ dat is deze ook ,,mischien is het met ochtend urine beter te zien,, ik heb 4 dagen heeeeeeeeeeeeeeeeellll erg licht bruin bloed verlies gehad, nu is dat weg
Ik zie hem!!! Maar tis echt nog erg vroeg... Maar ze zeggen toch wel.. een streep = een streep! Ik zou idd morgen of overmorgen met ochtendurine nog een keer testen! Spannend hoor, ik duim voor je
Idd, ze zeggen: een streep is een streep!!! Hoe licht die ook is.. Ik zou ook zeggen test morgenochtend nog even en wie weet is t streepje dan wat duidelijker. Hoop t van harte voor je meid!
ik lees op i-net bij de clearblue moet de verticale lijn net zo dik zijn als de horizontale lijn ,maar ik zit natuurlijk niet op mn nod!
ja waarom test ik zo vroeg ?! hahaha wachten is moeilijk en ik weet niet waneer ik ongi word/werd mn kortste cycl is 26 en mn langste 45