Ik weet sinds een paar dagen dat ik zwanger ben.. Nu 4,2 weken. Nog weinig klachten gelukkig. Alleen opgeblazen buik, af en toe kraampjes en mijn borsten voelen alleen iets zwaarder. Het enige waar ik echt last van heb is slecht slapen. Wordt na paar uurtjes wakker en kom dan niet meer in slaap. Of ik slaap half uurtje, weer uur wakker, half uurtje slapen enz..... Kent iemand dit? Is dit ook een kwaal? En hoe lang hebben jullie er dan last van gehad?
Herkenbaar, ben ook weinig moe en ik dacht zodra ik zwanger ben zal die moeheid wel toeslaan. Niks hoor, veel wakker en klaarwakker ook!
Hier sinds een week of 3 ook last van. Of ik er nu vroeg of laat inkruip, vanaf 3u snachts kan ik niet meer slapen. Of zoals TS het zegt, ieder half uur wakker worden. Gevolg: ik ben kapot...
Hier ook.. Super irritant.. Vanacht lig ik er om half 2 in.. (vrienden v amstellive) en was om 06:00 klaar wakker.. Gelukkig bijna weekend..
Ik heb precies hetzelfde, word er ondertussen ook wel gek van haha, overdag heb ik gewoon weinig puf haha
Heb er ook veel last van gehad in mijn zwangerschap... (Tot het einde toe eerlijk gezegd) lang leve de ipad...
Ben blij te horen dat ik niet de enige ben... Hoop dat het straks wel beter wordt!! Mag nog niet klagen verder. Heb voor de rest nog geen klachten..
Zeeeeer herkenbaar. Ik lig maar te denken aan vanalles in bed. Val pas laat in slaap. Maar droom ook enorm veel als ik dan eindelijk slaap. Praat ook in mijn slaap enz. Ondanks alles ben ik niet enorm moe...
Hier ook een slechte slaper... Ik ga elke avond op tijd naar bed, ben gewoon MOE, en val ook meteen in slaap.. Maar na een paar uurtjes slapen begin ik ook onrustig te slapen, vaak wakker liggen, veel dromen en niet kunnen uitslapen.. Heb verder geen echte symptomen, maar met mijn zoon was het hetzelfde. Toen duurde het slechte slapen de hele zwangerschap door.. (en daarna nog 2 jaar, maar dat was vanwegen zoonlief ... )
Hier echt een slechte nacht achter de rug, was al niet echt moe tien we gister avond naar bed gingen. Even gelezen en dacht na tijdje nu lekker slapen. Ben er om 00:30 maar uitgegaan, heb tot 2:30 wat de ipad gezeten. Toen heel onrustig wat geslapen en was om5 uur weer klaarwakker. Helpt ook niet mee dat ik op moment dat ik mijn laatste miskraam kreeg ook zo rotnacht had en daar vannacht alleen maar aan kon denken, t zal toch niet..... Hoe maak je jezelf gek En nu niet eens moe
Hier sliep in aan het begin van de zwangerschap super goed. Overdag op de bank ook nog 2uurtjes. En nu duurt het ff voor ik slaap en word ik midden in de nacht wakker kei moe maar kan niet in slaap komen. 's morgens weer vroeg wakker en ga er dan maar uit. Nu einde van de middag, kapot. Maar vroeg naar bed gaan helpt niet.
Ik had dit destijds al een week voor mijn NOD. Het was voor mij een teken dat er wat aan de hand was... het heeft ongeveer tot week 12 geduurd, maar eigenlijk de hele zwangerschap minder goed geslapen door allerlei kwaaltjes Succes! Hopelijk blijft dit je enige kwaal!
Waaah ik lees dit en denk, hey dat heb ik geschreven! Ben denk ik net zo ver en man man man, ik ga om 21:30 naar bed, nog even lezen, dan slapen, ok ik ga nu slapen, zeg maar nu slapen. En het is niet eens dat ik lig te piekeren ofzo (wel beetje voorpret over het vertellen aan mn ouders), maar ik draai en woel en draai en woel. En om 4 uur KLAARWAKKER... val ik weer even in slaap 6:30 wederom WaKKER! Om vervolgens net voor de wekker in slaap te vallen... Om gek van te worden. Nou op een gegeven moment zal je lichaam het wel weer inhalen niet? Ook inderdaad krampen en zware borsten, slaap nu maar met sporttop aan, zitten ze lekker ingepakt!
heel herkenbaar, ik slaap al sinds een week onrustig, eigenlijk sinds ik vw woensdag de positieve test in handen had. Ben ook al 1.5 week doodmoe. Ga vroeg naar bed, maar kom niet in slaap (altijd al een moeilijke inslaper geweest) slaap ik eindelijk ga ik de meest rare dingen dromen, word regelmatig snachts wakker, ene moment heb ik het steenkoud en het volgende lig ik te transpireren. en ik word standaard om 6.15 uur wakker, en kom dan ook niet meer in slaap. Met als gevolg, dat ik moeier mijn bed uitkom dan dat ik er in ging. En ik de rest van de dag luciferhoutjes nodig heb. Herken dit trouwens helemaal niet van mijn vorige zwangerschap, de vermoeidheid wel maar het onrustige slapen niet.
Dit is echt super herkenbaar. Ik ben echt elke dag als ik thuis kom uitgeteld, (ga dan een half uurtje liggen tot manlief thuis komt) dan om 22.00u uiterlijk naar bed - val prima in slaap; maar na 3 uurtjes word k wakker en daarna iedere 1.5 uur of zo. Super irritant.