Hoi dames, Inmiddels zitten wij een tijdje in de MMM en weten we dat de kans op spontaan zwanger worden heel klein is. Ik wacht op mijn menstruatie, voor ik een kijkoperatie krijg in de volgende cyclus. Alleen nu komt mijn menstruatie maar niet. Echt super frustrerend! Vandaag weer een witte test, maar de temperatuur blijft hoog, en dat op 18dpo. Baal er echt van en hoop dat de ongi snel doorbreekt, dan kan ik eindelijk die operatie plannen! Kunnen jullie even meekijken? Ohja, mijn cyclus verschilt weleens zoals te zien is in mijn handtekening, maar ik word wel altijd op 13 of 14 dpo ongesteld. http://www.fertilityfriend.com/home/35c06d/?i=4638346&
Nou ik hoop dat je die hele kijkoperatie niet nodig hebt. Ik weet niet hoe je kaartje is ivm je andere kaartjes, maar ik zie een mooie stijgende lijn. Wel sjit dat die test niet positief is. Misschien een optie om te vragen of de ha bloed wil prikken en wil laten testen op hcg?
Je kaartje geeft aan op dag 13 ei, terwijl je ook op dag 19 je ei gehad hebt kunnen hebben...en dan zou je dus een cyclus kunnen hebben van 19+14 = 33 dagen.... Hoop voor je dat je temperatuur lekker hoog blijft. En dan rond zondag/maandag even weer opnieuw testen. Hoop dan dat je WEL een mooie tweede streep ziet!
Eend. Als ik je kaartje zo bekijk zou ik ook zeggen dat hij ook op dag 19 kan zijn geweest. En het zou niet de eerste keer zijn dat FF er naast zit. Hij ziet er iig erg positief uit!
Bedankt dames! Dag 19 eisprongdag begin ik ook te denken inderdaad. Maar wel vreemd, want mijn temp is voor de eisprong nooit hoger dan 36.3. Nooit geweest ook in alle rondes. Maar dan wacht ik even af tot halverwege volgende week. Als er dan nog geen posi test of menstruatie te bekennen is misschien eens bloedprikken inderdaad.
Je bmm is gesloten op dag 18. Dat match niet echt met een eisprong. Ik wil je geen valse hoop geven, maar ik denk dag 13 met late innesteling op 15 dpo. Vooral omdat je die temp ook niet kent als een temp van voor je ei.
Babke: Inderdaad ei op dag19 zou vrij vreemd zijn. Heb tot dag 17 ook nog ovulatietesten gebruikt en daarop was toen niets meer te zien. Normaal bouwt het zich op en zie ik wanneer ei in de buurt zit. Wannabemum: Nog steeds niets, alleen erge ongesteldheidskrampjes. Als morgenochtend de temperatuur nog hoog is waag ik er nog maar een testje aan. Als die weer negatief is of als mn temp laag is hoop ik dat de menstruatie morgen eindelijk door zal zetten!
Temp is flink gezakt inderdaad, testje van vanochtend was ook negatief. Nog geen bloed te bekennen, maar denk dat de menstruatie nu toch eindelijk wel onderweg is... Werd tijd ook!
Jammer meid... maar onzekerheid is nu wel weg. Volgende ronde een duidelijkere cyclus en nod hoop ik voor je.
En inderdaad, het heeft vandaag heel heftig doorgezet. Bedankt dames! Volgende week woensdag nu eerst kijkoperatie en daarna zien we wel weer verder.