hoi allemaal, ik heb een vraagje over temperaturen. ik heb denk ik op dag 19 of 20 mijn eisprong gehad. ik heb toen ook steken gehad die uitstraalde naar mn navel en rechter lies. ook mijn temp was toen omhoog zie mijn kaartje. nu is mijn vraag. hoe moet je temp nu blijven? omhoog of omlaag? en als je zwanger blijkt wanneer gaat je temp daardoor omhoog? ik ben een beetje een leek daarin. dus neem me niet kwalijk als het eerder is gesteld gr spekkie http://www.fertilityfriend.com/home/2626ab
hey ik kan op je curve niet uitmaken of je ei hebt gehad als je er een had was het vast in je temp-dipje voor dag 19 maar is toch niet zeker allessinds, na je ei hoort je temp verhoogt te blijven tot de start van je ongi want dan gaat ze weer omlaag tenzij dat je zw bent, dan blijft je temp hoog en word je dus ook niet ongi succes ermee! hoelang was je al bezig voor je clomid kreeg, hoe komt het dat je nu clomid krijgt?
hoi calani, ik ben sinds aug 08 gestopt met mijn pil en ben toen 2 keer ogesteld geweest 1 keer na de pilstop en 1 keer natuurlijk. daarna werd ik niet ongesteld meer. en toen ben ik januari doorgestuurd naar een gynaeceloog en deze heeft eerst provera voorgeschreven om mijn menstruatie te krijgen en daarna clomid 50 mg voor 5 dagen. en nu de 2e ronde heb ik nu gehad ook weer 50 mg want deze slaat aan. maar ik heb mijn ei gevoeld en we hebben om de dag geklust dus nu hopen dat mijn temp omhoog gaat. is afwachten maar. zie dat jij best een lange cyclus hebt. veel succes bij de gynaeceloog 8 april gr spekkie