Hallo iedereen, Wat vinden jullie van mijn kaartje? Heb op dpo11 (s nachts) ongeveer 5min verschrikkelijk felle krampen en steken gehad en de dag erna beetje spotting.. Wat denken jullie? Durf er niet op hopen..
heey, mijn temp is ook duidelijk hoger als vorige keer, kijk mijn kaartje,het is moeilijk te zeggen, ik vind het ook behoorlijk spannend! maargoed we wachten af, pas met een test weten we meer!
Inderdaad, vanmorgen voor de eerste keer in mijn leven positief getest! Ben nog helemaal in shock! ff bekomen denk ik! Heb voor de zekerheid 2 verschillende testen gedaan, en ja hoor allebei vet positief! Ben zo gelukkig! Vanaf nu is de ooievaar mijn lievelingsdier Bedankt voor de felicitatie! Nu zal ik maar eens kijken wanneer ik naar de gyno moet en waarschijnlijk ook bloed prikken zeker? Na 10 rondes is dit het enige waar ik nog neit over heb nagedacht
Dankjewel Mosa! Even een vraagje.. Moet je nu iets ondernemen? Ik bedoel afspraak maken voor een eerste echo, bloed prikken? of wat wordt er van je verwacht? Of misschien gewoon voorlopig alleen maar genieten
hallo als je temp. hoog blijft ben je dan zeker zwanger of kan ook als je niet zwanger bent hoge temp hebben vandaag is mijn nod en heb de laatste 5 dagen temp. 36.9/36.9/37.0/37.1 en vandaag op mijn nod 37.2?
rivera spannend voor je. Het kan helaas nog alle kanten op. Ik denk alleen wel dat je er best een testje aan kan wagen. Bij de meeste dagen daalt de temp ineens en even later ongi, maar bij sommige daalt ie pas als je al ongi bent in diezelfde week zeg maar. dus ik zou zeggen: testen