hogere temp, maar durf nog niet testen

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by kiwiskiwi, Feb 26, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kiwiskiwi

kiwiskiwi Lid

Jan 20, 2008
    27
    0
    0
    limburg
    Hallo iedereen,

Wat vinden jullie van mijn kaartje?

Heb op dpo11 (s nachts) ongeveer 5min verschrikkelijk felle krampen en steken gehad en de dag erna beetje spotting..
    Wat denken jullie? Durf er niet op hopen.. :rolleyes:

2. xxxbeebiexxx

xxxbeebiexxx Actief lid

Dec 29, 2008
    200
    0
    0
    heey, mijn temp is ook duidelijk hoger als vorige keer, kijk mijn kaartje,het is moeilijk te zeggen, ik vind het ook behoorlijk spannend! maargoed we wachten af, pas met een test weten we meer!

3. dib

dib Fanatiek lid

Sep 11, 2007
    2,153
    1
    0
    Nederland
    Zo te zien vanmorgen positief getest?!

GEFELICITEERD!

4. Gefeliciteerd :D

5. kiwiskiwi

kiwiskiwi Lid

Jan 20, 2008
    27
    0
    0
    limburg
    Inderdaad, vanmorgen voor de eerste keer in mijn leven positief getest! Ben nog helemaal in shock! ff bekomen denk ik! Heb voor de zekerheid 2 verschillende testen gedaan, en ja hoor allebei vet positief! Ben zo gelukkig! Vanaf nu is de ooievaar mijn lievelingsdier :D

Bedankt voor de felicitatie! Nu zal ik maar eens kijken wanneer ik naar de gyno moet en waarschijnlijk ook bloed prikken zeker? Na 10 rondes is dit het enige waar ik nog neit over heb nagedacht :)

6. Mosa1982

Mosa1982 VIP lid

Jul 19, 2008
    11,130
    1
    0
    Gelderland
    Gefeliciteerd :D
    Heerlijk voor je! Geniet er maar lekker van!

7. kiwiskiwi

kiwiskiwi Lid

Jan 20, 2008
    27
    0
    0
    limburg
    Dankjewel Mosa! Even een vraagje.. Moet je nu iets ondernemen? Ik bedoel afspraak maken voor een eerste echo, bloed prikken? of wat wordt er van je verwacht?
    Of misschien gewoon voorlopig alleen maar genieten :)

8. marloes80

marloes80 VIP lid

Aug 6, 2006
    22,024
    901
    113
    je kunt binnenkort een verloskundige in je woonplaats bellen voor een afspraak...
    dokter hoeft niet

9. rivera

rivera Lid

Jan 15, 2009
    7
    0
    0
    hallo als je temp. hoog blijft ben je dan zeker zwanger of kan ook als je niet zwanger bent hoge temp hebben vandaag is mijn nod en heb de laatste 5 dagen temp. 36.9/36.9/37.0/37.1 en vandaag op mijn nod 37.2?

10. kweb

kweb Fanatiek lid

Oct 14, 2008
    2,010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    rivera spannend voor je. Het kan helaas nog alle kanten op. Ik denk alleen wel dat je er best een testje aan kan wagen. Bij de meeste dagen daalt de temp ineens en even later ongi, maar bij sommige daalt ie pas als je al ongi bent in diezelfde week zeg maar.

dus ik zou zeggen: testen :)

Share This Page