Volgens FF ovulatie, geen pos ovutest...

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Grumpy, Jan 14, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Hallo!

FF heeft een kruis gegeven in m'n kaartje op cd 16. Ik heb ovutesten gebruikt (Sensitest) op cd 12,14,15,16,17 allemaal negatief. Op cd 15 had ik doorzichtig/glibberig slijm.
    Heeft iemand dit ook gehad? Een negatieve ovutest en wel een ovulatie? Vorige ronde ook ovutesten (wel van een ander merk) en toen wel 2 keer een knaller gehad. Deze ronde ben ik gestart met teunisbloem en tarwekiem, zou dit nog invloed hebben op die testen? Ik hoop dat iemand me kan helpen:)

2. Saz667

Saz667 Fanatiek lid

Nov 24, 2008
    4,841
    177
    63
    Als je die 'eggwhite' weghaalt geeft FF nog een ei aan?

Tja, ik heb 1 ronde van die dure clearblue digitale ovutesten gebruikt, en kreeg geen enkele keer een smiley. Aan mijn temperatuur kon ik zien dat ik wel duidelijk een eisprong had gehad, en dus ook gewoon zwanger geworden die ronde, ondanks allemaal negatieve ovutestjes.

3. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Dan krijg ik een stippellijn... Maar bedankt voor je antwoord! Grappig dat je zwanger bent geworden na toch neg ovutesten:) Gefeliciteerd!

4. Brix

Brix Fanatiek lid

Jan 25, 2009
    1,969
    0
    36
    Hoi Veerle,

Ik heb deze ronde ook voor het eerst met ovutesten van Sensitest getest. Bij mij zijn deze allemaal negatief gebleven. Op de dag dat ik voelde dat mijn eisprong er aan zat te komen (verhoogd libido), heb ik toen de Sensitest negatief was, er ook maar een gedaan van zwanger & kids, daar had ik er gelukkig nog 3 van liggen. En die laatste was wel positief!
    Misschien dat die van Sensitest gewoon niet gevoelig genoeg zijn:(?
    Ik heb wel een duidelijke eisprong gehad (zie mijn tempkaartje).

Ik heb in het verleden overigens ook nooit met de digitale testen van CB een smiley gekregen, terwijl ik wel altijd een eisprong had gehad.

Ik houd het maar bij die van zwanger & kids, die geven bij mij altijd hele duidelijke positieve testen. Want ik voel niet elke cyclus mijn eisprong zo duidelijk aankomen.

5. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Oké, gek dat de ene wel pos en de andere niet... Heb vorige ronde die van Etos van het merk testpoint gedaan. Wie zien wel deze ronde, voel ook niet altijd mn ovulatie. Jij, ook succes! En bedankt voor je antwoord!

6. z0nne

z0nne Niet meer actief

Ook ik heb de senisitest-ovulatietesten gebruikt en nooit een echte positieve test gekregen, mijn temp zei dat ik wel een eisprong had ;)
    Toen maar eens de zwanger&kids ovulatietesten erbij gedaan, dat waren echte knaltesten, terwijl de sensitest nog steeds niet positief waren :$ De maand erna bij zwanger&kidstesten gebleven!!

7. Grumpy

Grumpy Niet meer actief

Ga toch dan ook maar van zwanger en kids bestellen, hoop eigenlijk dat 't niet meer hoeft. Je hebt ook een lange cyclus zussi... Enig idee wanneer je nod is?

8. Mika03

Mika03 Bekend lid

Dec 26, 2011
    540
    0
    0
    Omgeving Utrecht
    FF houdt volgens mij ook rekening met de temperatuurstijging volgens mij 3 dagen moet ie (0.3graden) hoger zijn en niet alleen met baarmoederslijm -eggwhite-.

Ik heb nog geen één positieve ovulatietest gehad. Heb ze van babyboomshop en van zwanger & kids. De andere symptomen heb ik wel: temp zakt en stijgt, baarmoedermond open en rauw eiwit slijm. Ben benieuwd of het zwanger worden ook zonder een positieve ovulatietest mogelijk is. Onzekerheid is echt killing. Weet we zijn net bezig dus heb geduld, maar ik ken mijn lichaam soms niet meer. Weet niet waar welk pijntje vandaan komt of het goed komt. Tijd zal het leren. Aankomende dagen mijn temperatuur nog maar even goed in de gaten houden.

9. spinnekop

spinnekop Niet meer actief

hoi veerle

ik heb ook geen posi ovulatietest gehad , maar toch een kruis gekregen van ff , ik heb zelfs geen afscheiding opgegeven , dus echt alleen temp
    vandaar dat je ook een stippellijn krijgt

Share This Page