hi allemaal, ik heb ook een vraagje. ik hou nu sinds 7 dagen mijn temp bij, een beetje uit interesse na het lezen op dit forum. nu is de temp elke dag ommenabij de 37. (36.8 laagst 37.1 hoogst) over 3 dagen is mijn NOD, zou hij daarna, indien niet zwanger, weer dalen? wat ik apart vind is dat ik mijn hele leven al een behoorlijk lage temp heb standaard; 36.0. zou deze verhoging een ontpilverschijnsel zijn? of ben je als je net wakker wordt altijd wat warmer? : liefs, klingel.
Het is de bedoeling dat na je eisprong je temeratuur stijgt. Deze stijging blijft als het goed is tot je NOD. Als je zwanger bent, dan blijft hij zo hoog.
dank voor je antwoord! gister was ie weer lager en werd ik ook ongi vandaag weer lager maar nog lang geen 36. zal wel door de spannend-heid komen liefs klingel.
klingel, ik had vroeger ook een lagere temp, voordat ik echt serieus ging tempen. nu is mijn gemiddelde temp ook 37. misschien ligt het er aan dat we vroeger de pil gebruikten. (weet niet of jij die gebruikte maar denk het)
hi desiree, dank voor je reactie! ja het zou kunnen dat het aan de pil lag. ik heb altijd 26 gehad, de afgelopen 10 jaar zeker. vorige week dus ommenabij de 37. ik temp nu niet meer, heb het een weekje bijgehouden en zal het vast wel weer doen na mijn ei . misschien ook omdat ik zo druk was/ben met werk ofzo? kan je temp dan stijgen? klinkt wel aannemelijk.. ik zie dat je over 2 weekjes al gaat trouwen! spannend liefs
Je temp voor je ei zal ook een stuk lager zijn.. die van mij is dan ook 36.6 en erna 37 tot 37.3 soms. Temp een keer voor je ei, dan zou je het moeten zien.