Vanmorgen had ik mijn temperatuur gemeten (in het oor, zoals ik altijd doe) en die was 36,7. Ik vond hem wat hoog, dus meette ik direct nog een keer. Toen was hij ineens 36,4. Omdat ik dat raar vond, deed ik het nog een keer en toen zakte hij naar 36,2 en omdat ik nieuwsgierig was daarna 36,0 en weer 36,2. Weet iemand hoe het kan dat hij binnen een minuut zoveel kan wisselen? En welke temp moet ik nu aanhouden? Normaal neem ik altijd de eerste omdat ik het normaal gesproken ook maar een keer meet.
Geen idee, ik zou zowieso niet een oorthermometer gebruiken maar een rectale. Ik zou het gemiddelde nemen van al je temperaturen...en volgende cyclus toch een rectale meter gebruiken.
Oorthermometer is inderdaad niet betrouwbaar om te tempen.. Plus als je op dat oor hebt gelegen, dan meet je waarschijnlijk ook een hogere temp dan in het andere oor.. Ik zou voor nu ook gewoon het gemiddelde nemen.
Hmm... Vorige twee cyclussen heb ik ook via het oor gemeten en dat leek wel goed te gaan. Of dat dacht ik . Volgende maand dan maar rectaal proberen, als dat dan nog nodig is.