Toch een eisprong gehad?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Nijntje01, 23 jan 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    #1 Nijntje01, 23 jan 2013
    Laatst bewerkt: 23 jan 2013
    Hallo!

Ik meet al een paar cyclussen mijn temperatuur en steeds als ie verhoogd was, werd ik 14 dagen later ongesteld, of ik was zwanger. Ook dacht ik mijn lichaam inmiddels wel een beetje te kennen, dus merkte meestal wel wanneer ik vruchtbaar werd.

Maarrrr nu had ik vorige week maandag echt het idee dat het eindelijk weer eens zo ver was, had meerdere symptomen, had woensdag zelfs buikpijn. De vorige keer dat ik buikpijn had, was mijn temperatuur de dag erna gestegen en even later was ik zwanger.

Hoopte nu dat het ook weer zo ver was door die buikpijn, maar die temperatuur bleef helaas laag. Zaterdag steeg hij pas een beetje, vond het erg laat. En de dagen erna is ie weer iets lager geworden, normaal blijft ie iets hoger na de ei.

Ik kwam op het idee om mijn temperaturen in te voeren bij ferilityfriend en wat kwam daar uit?! Vorige week woensdag dus toch mijn ei gehad! Klopte precies bij mijn symptomen, maar niet bij mijn temperatuur hoe die normaal is.

Mijn kaartje ziet er echt niet uit hoor, het schommelt nu veel meer dan normaal na m'n miskraam op 1 december.... Hopelijk kunnen jullie hem zien.

Om een lang verhaal kort te maken.... Is mijn eisprong echt die woensdag geweest denken jullie, terwijl mijn temp laag bleef?
    Dan duurt het dus ook meer dan 14 dagen voordat ik 'n menstruatie krijg na de eisprong.

Bedankt voor het lezen :)
    Hopelijk kunnen jullie me een beetje helpen, is de 1e keer dat ik zo'n grafiek maak.

Bijgevoegde bestanden:

• temp1.jpg
      temp1.jpg
      Bestandsgrootte:
      39,3 KB
      Weergaven:
      20
  2. nono

nono Niet meer actief

Ik kan je temp kaartje niet zien..

3. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    hopelijk nu wel?

Bijgevoegde bestanden:

• temp1.jpg
      temp1.jpg
      Bestandsgrootte:
      39,3 KB
      Weergaven:
      221
  4. Sonjaa

Sonjaa Bekend lid

13 nov 2010
    678
    0
    0
    NULL
    NULL
    Met die wisselende temp is het lastig te zeggen, maar het lijkt er wel op. Ik denk dat als je temp nog een paar dagen hoog blijft, dat je dan wel zeker kunt zijn.

5. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

2 dec 2012
    3.539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Pff vanmiddag echt buikpijn gehad, niet normaal :(

Vanochtend was m'n temp 36,4 dus dat is een goed teken!
    Ben wel al steeds wakker voordat de wekker gaat, omdat ik zo graag weer wil testen. Slaap er gewoon slecht van haha.

Deel Deze Pagina