Ik ben sinds zaterdag ongesteld geworden en mijn temp blijft steeds stijgen? Heeft iemand een idee hoe dat kan? Hij zou nu toch wel een keer lager moeten worden? Snap er niets van! Jullie?
Hallo Jois, Een antwoord heb ik niet voor je helaas, maar ik had begin van deze cyclus hetzelfde. Ik werd zondags ongesteld, en daarna ging mijn temp ook omhoog en bleef hoger dan normaal tot dag 7, toen ging mijn temp pas weer omlaag (mijn menstruatie was allang weer voorbij toen..) het schijnt wel vaker te gebeuren.... Is je menstruatie wel gewoon zoals altijd (niet veel minder ofzo??) Groetjes!
Ik heb dat nu ook. Bij de Q&A van Fertility Friend staat dat 'Fluctuating temperatures during menstruation' normaal zijn. Ik hoop dat mijn temp ook snel naar beneden gaat, want het maakt me wel onzeker zo.
Ik heb het nu ook. ben zaterdag ook ongesteld geworden maar mijn temp blijft hoog, hij wordt niet hoger, maar blijft gewoon hoog. Zit nu al op dag 4 en mijn menstruatie is alweer bijna over.
Bedankt voor jullie reacties! Ben dus niet de enige. Ik ben altijd 7 dagen ongesteld. En sinds ik met de pil gestopt ben ook heeeel weinig. Ik zal wel afwachten hoe het verder gaat. Maar vind het zo raar, omdat ik dacht dat bij geen zwangerschap je temp omlaag hoort te gaan in het begin van de menstruatie. Heel apart, kan me indenken dat het onzeker maakt, Chebu..! Succes dames en nogmaals bedankt!
Jois: je kunt er een test tegenaan gooien, weet je meteen waar je aan toe bent. 36.8 is wel erg hoog voor jouw doen.
Ja, maar ik ben ongesteld. Dus kan niet zwanger zijn... Vandaag is mijn temp wel lager geworden trouwens. Hoe vind je het eruit zien?
Je weet dat er genoeg meiden zijn die ondanks ongesteldheid toch zwanger zijn he? Maar je temp is inderdaad weer gezakt, en temp geloof ik altijd wel.
Ja, dat is waar. Maar toch geloofde ik dat (dit keer) niet. Had nergens echt last van, dus ja... Maar goed, nu is mijn temp vandaag weer gezakt. Dus het zal wel kloppen. Heb ik mijn vraag net iets te snel hier gesteld..! haha! Bedankt voor je meedenken.
Hoi allemaal, Fijn om te zien dat er mensen zijn die een beetje tegen dezelfde problemen aanlopen. Ik hoop dat jullie een tip voor mij hebben. Ik ben maandag 8 maart ong geworden. Het was heel weinig en duurde 9 dagen. Dat is voor mij heel raar, normaal ben ik kort en hevig. Nu blijft mijn temp tussen de 37.1 en 37.6 terwijl het normaal 36.8 is. Afgelopen maandag heb ik nog een testje gedaan maar die was negatief. Nu ben ik al bijna weer een week later maar blijft het maar hoog. kan ik nu evengoed zwanger zijn. Ik voel verder niets, alleen de temperatuur is hoog. Pleas help! Jannique