Tweede kindje

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door ennairam, 28 jul 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Hallo iedereen,

ik ben ook weer terug op dit forum! In mei 2013 zwanger geraakt en heb toen gebruik gemaakt van Fertility Friend. Ik was snel zwanger en in januari is mijn zoontje geboren waar ik iedere dag verliefder op wordt. Ondertussen is m'n kleintje alweer 1,5 en zijn al een tijdje bezig voor een tweede kindje. Afgelopen kerst gestopt met de Cerazette, maar cyclus kwam maar niet op gang door de borstvoeding. Met heel veel pijn in m'n hart gestopt met borstvoeding, op de dag dat hij 17 maanden werd. Kan er nog om huilen. Maar het wierp wel z'n vruchten af; na bijna drie weken een positieve ovulatietest en ben daarbij ook direct begonnen met temperaturen. Vorige week, helaas, m'n eerste menstratie gehad. Echter snap ik nu niks van mijn temperatuur, als ik die vergelijk met m'n temperatuurkaartje uit '13.

Wat doet je temperatuur normaal gesproken na je menstruatie? Deze blijft heel laag nu, terwijl m'n temperatuur na de eisprong bleef hangen op 37 graden. Aankomend weekend verwacht FF mijn eisprong maar heb het idee dat die niet gaat komen als ik kijk naar m'n temperaturen. Of is deze temp normaal? Kan m'n temp straks nog lager worden? ik vind 36,5 zelf erg aan de lage kant al. Jullie mening is welkom!

Hier m'n temp.kaartje:
    My Ovulation
    Chart

Groetjes,

Marianne

2. MelZoe

MelZoe Fanatiek lid

6 feb 2015
    2.136
    330
    83
    Vrouw
    Noord Holland
    Hij kan nog lager hoor ik temp soms ook wel eens 36,3 of 36,2;)

3. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    O wat fijn om te horen! Dacht dat het niet helemaal normaal was, maar toch wel :)

4. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Ik zit tussen menstruatie en ovulatie rond de 36.5/36.4

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    Niks vreemds aan dit kaartje hoor. Mijn temp is ook 36.4 voor ei. Soms een keertje 35.5 of 36.3.

Mooi strak kaartje :D hopelijk ziet je temp na er ei ook zo mooi uit!

6. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Fijn om jullie mening te horen! Weer een zorg minder! Ik dacht dat het misschien te maken zou kunnen hebben met het stoppen van de bv, dit is nu m'n eerste cyclus weer na 18 maanden.... Dus kreeg het idee dat het nog heel onregelmatig zou zijn maar zo te lezen gaat alles dus goed. Opgelucht! Bedankt!

7. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Jullie hadden gelijk! (zie temp kaartje)
    Vandaag daalde m'n temp naar 36,3 en een knallende ovulatietest!
    Spannende dagen dus. Bedankt voor jullie woord!

8. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Ik snap er vandaag weer niets van.
    Vanochtend ovutest gedaan: knallend paars, maar temp blijft 36,6. Geen daling, die zou ik al gehad hebben.

Hoe kan dit nou? Ik snap er niets van. Ik gebruik de testen van sensitest en in mijn ogen betrouwbaar. Kun je na de ovulatie nog een LH piek waarnemen dmv een test? Want als ik naar mn temp kijk zou ik eergisteren mn ovu hebben gehad.

9. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63

Nu snap ik het even niet meer. Je ovulatietest geeft aan dat je je lh piek hebt. Maar je bent ook zwanger?
    Of heb je het verkeerd ingevuld bij FF of heb ik het verkeerd gelezen?

10. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Dat klopt inderdaad, nu al voor de vijfde keer op rij knallers van ovulatietesten! Ook zwtesten worden steeds donkerder. Maak me alleen toch zorgen over die bloeding en aangezien m'n temp vandaag met 0,1 gedaald is, ga ik straks de VK bellen....

11. loveisuss

loveisuss Actief lid

7 nov 2013
    453
    1
    16
    NULL
    NULL
    Op je kaartje staat dat je ongesteld was en een paar dagen later al zwanger..klopt dat wel?

12. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Klopt helemaal zoals het in m'n kaartje staat. Biologisch gezien klopt het helemaal niet maar ik heb net de VK gesproken en die heeft me gekalmeerd. Ik doe eind van aankomende week een nieuwe zwtest en als die positief is mag er ik vanuit gaan dat ik echt zwanger ben.

Dus worden lange dagen.... En tja, of die bloeding nu een menstruatie was of wat anders vraag ik me nu af...

13. mamalap

mamalap Niet meer actief

Nou ben ik wel nieuwsgierig! Heb je foto van jouw testen?

14. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
    In haar album ;)
    Dacht eerst dat het een ei was maar op 14 huli had ze posi ovu en op 20 juli werd ze "ongi" en dan nu dinds 3 dagen flink duidelijke testen ;);)

Ik denk dat 20 juli een flinke innestelingsbloedi g was.

15. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

15 apr 2011
    54.934
    15.587
    113
    Nabij Utrecht
  16. mamalap

mamalap Niet meer actief

Ahhh ja ik heb gelezen gekeken en meegerekend!
    Ben het compleet eens met Rogijuli!

14 juli positieve ovulatietest = 15 juli eisprong
    20 juli bloeding = 5 dpo
    29 juli positieve ovulatietest door hcg = 14 dpo

Daarna dus knallende ovulatietest door hcg houden + positieve zwangerschapstesten.

Ik denk dat je zwanger bent :D

17. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Bedankt voor het meedenken! De VK gebeld en die zij ook al dat ik me niet al teveel moet stressen. Ik ben wat relaxter nu. Ik stop nu met testen en tempen, as vrijdag doe ik weer een test, zo adviseerde de VK me. Als die Pos is mag jk gewoon heel blij zijn

Was wel een hele heftige innestelingsbloeding dan...

18. mamalap

mamalap Niet meer actief

Heel verstandig om het tempen even te laten aangezien je toch pas kort bezig was.

Ben wel heel benieuwd naar jouw nieuwe test over paar dagen! laat je het ons hier weten?

Succes meid

19. ennairam

ennairam Actief lid

4 jan 2013
    117
    0
    0
    Voorburg
    Lief dankjewel! Vrijdag weer testen, hou jullie op de hoogte!

20. water27

water27 Fanatiek lid

11 jan 2013
    2.733
    189
    63
    Succes! En gefeliciteerd!

Deel Deze Pagina