Hallo allemaal, Wie wil eens kijken naar mijn temperatuurkaartjes, 13-02 ben ik ongesteld geworden temp zakte iets! Het was korter en minder heftig als normaal normaal 3 dagen mediun 2 dagen light nu eigenlijk 1 dag midium 2 light en toen over en sinds dien stijgt me temp vandaag zat ie zelfs op 36.9 weer! Vind het heel appart! Groetjes Risje http://www.fertilityfriend.com/home/252b80
misschien is je ei-sprong deze cyclus wel vroeger? ik ben benieuwd wat je temp d ekomende 2 dagen gaat doen... je bent niet een beetje ziek ofzo? dat daar die temp stijging van kan komen?
Nee voel me niet ziek eigenlijk ook niet verkouden ofzo , maar dan is het wel heel vroeg de eisprong en voel hem ook helemaal niet normaal voel ik hem heel erg elke maand heb ik zeker 1 dag erge last ervan! Bedankt in ieder geval voor je andwoord ik ben zelf ook wel benieuwd wat ie morgen aan gaat geven! Gr Risje
Hoi Risje, Sorry dat ik het via deze weg moet doen, maar op de één of andere manier kan ik mijn berichtje niet verzenden via mijn postvak. Zou je mij ajb kunnen pendelen? Mijn naam is Heidi Peijnenborg en mijn geboortedatum is 02-12-1980. Alvast heel erg bedankt! X Heidi