Zien jullie een eisprong?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Wupsie, 25 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Hoi dames,

Even wat hulp nodig hoor, zien jullie in mijn kaartje een eisprong?

Zelf dacht ik eerst dag 31, alleen had ik gister een giga dip.

http://www.fertilityfriend.com/home/259b6f

Hopelijk kunnen jullie mij helpen, duurt zo namelijk wel erg lang!

Groetjes

2. Hoe waren je cyclussen hiervoor, kan zijn dat je je eisprong gisteren hebt gehad, aangezien je temperatuur is gestegen. Maar dat ligt eraan wat je temperatuur de komende dagen gaat doen.

3. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Mijn cyclus is 1 groot drama, vandaar dat ik ook temp.. maar op dag 31 had ik ook zon dip, en daarna steeg hij naar 36,8 (en dat is 0,10 hoger dan normaal) nu na 8 dagen een dip?

Hoop eigenlijk dat mijn ei de 31ste dag was, hebben we tenminste goed geklust, en anders is mijn cyclus weer super lang!

4. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

Ow en trouwens nu had ik geen vruchtbaar slijm, dat is vanaf dag 32 gestopt, vandaar dat ik ook de 31ste dacht...

Liefs

5. samkids

samkids Niet meer actief

Hey Wupsie. Ik geloof dat het wel kan, dat er tijdens je luteale fase een dip is. Ik heb vóór mijn ei ook altijd een dipje in temp. Lijkt bij jou ook het geval te zijn.

6. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    qua temp haal ik er geen eisprong uit. Hoop voor je dat ie morgen en de aankomende dagen gaat stijgen.

Maar volgens mij zegt eggwhite niets over de daadwerkelijk eisprong.

Hoeland zijn jullie al bezig? anders mss toch eens aan de ha vragen voor iets om je ei op te wekken

7. Wupsie

Wupsie Niet meer actief

We zijn bezig vanaf eind december 2008. Nog niet lang dus, maar mijn cyclus is altijd al zo geweest. Ben dus erg bang dat er iets niet goed zit. Denken jullie dat het inderdaad beter is om gewoon hulp te gaan vragen? Want ik heb soms het idee dat ik wel een eitje heb, maar deze net het einde niet haalt zeg maar..

Steeds veel klachten, maar dan ineens is het weer weg!

Deel Deze Pagina