hallo dames, hoop dat jullie me kunnen helpen want weet niet zo goed hoe het werkt allemaal, ik wil graag me temp kaartje hier neer zetten zodat jullie even mee kunnen kijken. Ik heb zoveel rare klachten, zo heb ik vreselijk veel krampen in me baarmoeder al ruim 2/3 dagen met vragen (ongi klachten) ook ben ik al 2 dagen best duizelig en heel af en toe wat gevoelige borsten (gekke is niet als je eraan zit) maar gewoon zo voel ik ze gewoon beetje lichtelijk zeuren, en heb best veel afscheiding de ene keer wit en de andere keer doorzichtig. Nu zou ik graag mijn tempkaartje willen laten zien om te kijken of die er goed uit ziet? Liefs Vonnie
Hallo Vonnie, heb je hulp nodig met het neerzetten van je tempkaartje? Als je links in het menu bij fertilityfriend op homepage klikt dan kom je op je kaartje zoals anderen hem kunnen zien. De url die dan boven in de balk staat kun je kopiƫren, die kun je dus linken in een post op dit forum of in je handtekening zetten. Je kunt op die homepage ook dingen aanpassen, als je links onder settings klikt op "homepage settings", zodat je zelf kunt bepalen wat anderen wel of niet kunnen zien (testjes, "klussen", etc).
met kaartje kijkt inderdaad wel makkelijker wat erg voor jullie van Valentijn :'( Ik kan me voorstellen dat je hem enorm mist! dikke knuffel