temp zakt wel positieve test

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lad, 18 mrt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    Hallo dames,

even een vraagje, de afgelopen dagen was me mijn temp gestegen tot 37.0 (heb altijd lage temp van 36.0 tot 36.5) gister heb ik een test gedaan met een temp van 36.7 deze was positief:) maar vandaag was me temp weer 36.5 . Kan dit iets betekenen of is dit normaal?

gr Lad

2. mamavan3

mamavan3 Fanatiek lid

24 mei 2007
    1.849
    5
    38
    fulltime huismama
    rotterdam
    ja dat is moeilijk te zeggen, je zit toch voor je nod dus kan nog van alles gebeuren, zet anders ff je temp kaartje neer zodat we mee kunnen kijken?
    En ook even afwachten wat je temp morgen doet.

3. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik heb een hele onregelmatige cycles dus wanneer mijn nod is kan ik echt niet zeggen dit verschilt van 30 tot 45 dagen. hoe kan ik mijn temp kaartje er neer zetten?

4. Babel44

Babel44 Niet meer actief

MinnieM vindt dit leuk.
  5. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    he bedankt!
    dan ga ik daar even in lezen! Mijn streep was wel al heel duidelijk te zien, en ik al heel wat kwaaltjes, heb ook wel het gevoel dat het goed zit maar dit vind ik dan toch een beetje eng!

6. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Haha ik zie alleen dat mijn banner het niet doet, maar goed, ben dus nog steeds zwanger voorzover ik weet, 9wk2d vandaag.

Hoe is het nu met je temp? Mogen we meekijken?

Stiertje7 vindt dit leuk.
  7. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    he babel!
    tempt klimt weer omhoog! Ik weet niet precies hoe me kaartje hier kan zetten. De symptomen zijn ook duidelijk aanwezig dat maakt me wat zekerder. Nog een clearblue gedaan vandaag en die zegt zwanger 1-2. Ga morgen nog maar kruidvat kopen kijken of de streep dikker is geworden.

8. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Gefeliciteerd! Een streep zegt meer dan je temp, heb ik besloten na mijn eigen temp gezien te hebben rond nod :)

Plaatje plaatsen: Je kunt met de rechtermuisknop de afbeelding opslaan. En dan hier als afbeelding uploaden, maar dan mag ie niet te klein zijn. Je kunt ook je homepage van fertilityfriend maken, en dan de link daarheen hier plaatsen, bijv in je banner.

9. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    ik snap dat niet!! maar vandaag weer kruidvat gedaan en nu echt dikke vette streep! en temp weer 0.2 omhoog. Woensdag heb ik afspraak bij de gyn.

10. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    temp is inmiddels langzaam gestegen naar 37.0 en de kwaaltjes doen het ook goed!

MinnieM vindt dit leuk.
  11. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Goed zo, klinkt heel vertrouwenwekkend hoor :):)

12. Lad

Lad Fanatiek lid

15 jun 2006
    1.755
    1
    0
    :):)

Deel Deze Pagina