Dag lieve mensen, Een week voordat ik ongi moet worden, heb ik last van pijnlijke borsten (steken, beursgevoel aan de zijkanten) en VANDAAG is het weer zover Volgens mij moet ik de hoop maar opgeven, want dat heb ik dus vandaag gedaan.................................... Of is er nog hoop, iemand met dezelfde klachten maar toch zwanger geraakt? Dikke dikke dikke kus, Narnia
Balen he? was bij mij deze maand ook weer zo'n teken dat het weeeeer niet raak was. geen antwoord op je vraag.. maar ik geef je een dikke kus!
Hey, ik heb dus net hetzelfde. Ik heb nu al 2 dagen pijn aan de zijkant van mijn borsten. En ook ik vroeg me af of het een teken zou kunnen zijn. Binnen 2 dagen zou ik normaal mogen testen (dan heb ik mijn NOD). Groetjes
Ik heb het deze keer ook weer...met de nadruk op weer... Dus ik denk niet dat het een teken is...ja...van mijn ongi waarschijnlijk... Wat wel nieuw is, i8s dat ze dit keer wel heel erg pijn doen... Ik heb er echt heel erg last van met bewegen, en zelfs als ik stil zit doen ze pijn...met steken en al... Maar ja,..mijn temp was al gezakt, dus nog even doorbijten en dan mag ik weer opnieuw beginnen!
Heb dit ook. Mag morgen me bloed laten testen op HCG. Verw8 er eerlijk gezegd niet zoveel van! Me temp is nog steeds 37,2. Verder voel ik helemaal niks. Ook geen ongi-krampjes. Wel vaak naar toilet! Haha.... Wel heb ik wat "raars". Heb al 2x een bloedstolseltje gehad en daarna niks meer. Rara....wat kan dat betekenen? Heb het nog nooit eerder gehad, dus.... Wie weet wat dat kan betekenen? Voel dus verder helemaal niks!(nog) Groetjes Marjo Duim voor jullie!
ik heb dat elke maand sinds ik gestopt ben met de pil (gestopt in januari) ben nog niet zwanger ben nu in ronde 10 en verwacht zaterdag mijn NOD en deze maand heb ik geen last van de zij kant van mijn borsten maar aan de voorkant. dus het zegt niets hoor als je aan de zijkant last hebt maar ieder lichaam is anders. hoop voor jouw dat het wel een goed teken is natuurlijk. liefs mopsje
Ik heb ook altijd de zelfde kachten met mijn borsten. Alleen deze maand een week korter en toevallig toen de krampen optraden in mijn buik toen begon de pijn pas en normaal heb ik het twee weken van te voren.Maar ja je blijft afwachten. Liefs lover
Maar ik heb het iedere maand weer voordat ik ongi moet worden Ik weet t niet hoor, voor mij is dat altijd de voorboden van ongi worden... Heb de hoop al opgegeven echt!
Hey iedereen, dat is nu al 3 dagen dat ik zo veel pijn heb aan de zijkant van mijn borsten (normaal heb ik dat maar 1 dag net voor ik ongi zou moeten worden). Gisteren ook zo wat steken gekregen links onderaan in mijn buik. Soms denk ik van 'OK, nu is het raak' en dan 2 minuten later denk ik weer van 'Maar neen, je bent je alles weer aan het inbeelden.' Ik word er nog gek van. Ik weet, ik zou vandaag mogen testen maar ik durf niet. Te schrik om teleurgesteld te zijn. Ik heb dan ook zo iets van 'laat die maar komen' Groetjes van Evi
Ik heb vanmorgen een test gedaan. Dus 1 dag na mijn NOD. Het streepje was heel licht zichtbaar dus overmogen ga ik opnieuw testen om toch meer zekerheid te hebben. Maar ja, een streepje is een streepje he. Ik heb enorm veel pijn aan de zijkanten van mijn borsten en sinds vandaag ook enorm veel spierpijn in mijn buik. Net alsof ik heel veel buikspieroefeningen gedaan heb. Ik heb vandaag ook naar de gynaecoloog gebeld, hij gaat mij papieren opsturen om dan een bloedtest uit te voeren. We zullen zien... Ik ben dus nog een beetje voorzichtig met het uitspreken van het woord zwanger. Ik had mijn banner eens veranderd om toch eens te zien hoe ver ik nu eigenlijk ben. Groetjes van Evi
hey hey, ook ik sluit me hierbij aan. Had en heb nog steeds veel last van pijnlijke borsten, en zoals je ziet. Ik ben ook zwanger. Dus wie weet. Ik zal voor je duimen. Liefs Mir
Wauw mirre wat gewelidig zeg, en had jij ook pijn aan de zijkanten van je borsten zeg maar Maar ik heb het ook voordat ik ongi word zeg maar dus heb het iedere maand.. En ook nog eens bruinverlies nu!
Hey Mir, wat voor soort pijn is dat in je borst? Ik heb nog nooit pijn in mijn borsten gehad, maar afgelopen zaterdagochtend werd ik wakker van een pijnlijke tepel. Zondag deed mijn rechterborst zeer en de linker iets minder. Nu heb ik vorige week ook griep gehad, dus misschien komt het daar wel van. Kun je de pijn proberen te omschrijven? Bij mij is het net of er iemand heel hard op geslagen heeft... Gr. Kari
hoi hoi, ik had ook altijd voor mijn NOD ongeveer 2 dagen ervoor last van mijn borsten. Deze maand (zwanger) had ik het al ruim een week ervoor. als ik mijn armen omhoog deed deed het heel erg pijn. trok een soort. Dit houdt nu al 1.5 week aan. Dus ik hoop voor je dat het hetzelfde is dus goed nieuws. Liefs Deb
Ik had toen ik net zwanger was echt heel erge last van mijn borsten.. Ik moest als ik draaide in bed mijn borsten met mijn handen verleggen want ze deden zo zeer. Dus dat was vrij duidelijk. Maar ik hoor wel altijd dat je als je zwanger bent vaak ongeveer dezelfde klachten hebt (in het begin dan) als wanneer je menstruatie eraan komt. Dat lijkt me erg verwarrend zeker als je heel graag zwanger wil worden want dan ga je ook nog op alles letten.. Dus ja het kan een zwangerschap betekenen maar hoeft dus helemaal niet... Maar we duimen, wie weet!
Psies....ik had dus de afgelopen keer zooooow last van mijn boobies.. maar werd dus gewoon vrolijk ongi...