geen merry christmas voor ons!

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Vlinder78, 25 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    van de huisartsenpost af!

Vrijdag en zaterdag posi kruidvttesten. Zaterdag nega CB digitaal. Gisteren eigen merk DA nega. Huisartsenpost gebeld en die zeiden dat ik na veel soebatten mijn urine kon brengen.

En ja hoor negatief!

Ik denk dus dat ik mijn kleintje al weer verloren ben.......

Nog geen :evil: :evil: , maqr arts zei dat dat ook nog wel even kon duren... Voel me zwaar kl*te.

We hebben echt even heel hard gehuild met zijn tweeën. M'n vriend was ook zo blij vrijdag en nu zijn we alleen maar verdrietig..... :(

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Hoi

Wat een naar nieuws.
    Maar heb je bloedverlies gehad?

3. maart

maart Fanatiek lid

18 dec 2006
    2.252
    0
    0
    Zuid Holland
    Jammer. Dat is balen.

Maar in jouw banner staat dat je wel zwanger bent, had je die alvast ingevuld?

4. shelde

shelde Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.816
    0
    0
    :( Wat een rot nieuws! Zeker nu!
    Sterkte!

5. Sophie

Sophie Fanatiek lid

28 jul 2006
    3.129
    0
    0
    Noord-Holland
    Wat rot zeg :cry:
    Heel veel sterkte.

Denk je dat t niet aan de testen kan liggen? (en gevoeligheid) Weet niet hoelang na NOD je nu bent? Zei de arts daar iets over?

x Sophie

6. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Heb geen bloedverlies gehad.

Ben nu 12 dagen na NOD. Ben nu kotsmisselijk, maar zal wel een reactie zijn. Ik ben echt zwanger geweest voor mijn gevoel.

7. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Kan mijn banner nog niet vreanderen, want ben nog niet ongi geworden.... Daar zit ik nu op te wachten.

De ha zei dat zijn test heel gevoelig was en dat als die nega is, er geen hoop meer is....

8. Balen Renate! En dat met de feestdagen....

Maar wel vreemd, want ik meen toch altijd dat er ook als het niet goed is gegaan wel nog HCG in je urine zit?

Sterkte!

Jelske

9. EsthermvSven

28 sep 2006
    33
    0
    0
    gelderland
    Wat vervelend voor jullie. Sterkte ermee hoor.

10. Niet meer actief

Hoi ik wens je veel sterkte en misschien komt het toch nog goed? of is dat echt uitgesloten? ;) ik duim voor je
    jennie72

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Jeetje meid, wat vreselijk voor jullie!
    Ik denk aan jullie!
    Liefs Elmo

12. Niet meer actief

Oh das vervelend... Veel sterkte meid! Kop op!

13. Niet meer actief

He wat kl*te meid!
    STerkte!

14. Niet meer actief

Dat is verschrikkelijk slecht nieuws...Ik wens jou en je vriend heel veel sterkte bij het verwerken van dit pijnlijke nieuws.

15. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Toch weer die kruidvat test he... :(
    Laatst was er ook iemand die daar posi mee testte....en toch niet zwanger bleek...
    Ik hoop dat het voor jou goed uitpakt...misschien test jij gewoon wat later positief....
    Ik duim voor je...

16. JoyceD

JoyceD Fanatiek lid

6 jan 2006
    2.208
    0
    0
    administratief medewerkster
    Amsterdam
    Hoi Renate
    Wat een kl*te nieuws met deze dagen :(

Maar ( en ik wil je geen hoop geven of zo maar voor mijn gevoel klopt er iets niet ) het HCG blijft toch zeker een week of 6 in je urine zitten volgens mij ?
    Ik dacht toch dat ik dat wel eens gelezen heb bij de vk`s hier op de site ....
    Misschien moet je gewoon eens naar je eigen ha gaan en een bloedtest vragen ?
    Ik wens je ondertussen heel veel sterkte toe en blijf duimen voor je dat die test van de ha niet goed was :)

Groetjes Joyce

17. daantje78

daantje78 Fanatiek lid

23 aug 2006
    1.714
    0
    0
    zuid holland
    Gossi, heb ik iets gemist? Heb zelf gelukkig verschillende merken posi getest maar zou bijna gaan twijfelen :(

Zou het er misschien niet mee te maken hebben dat ze een laag hcg nodig hebben om te testen en andere testen iets meer?

Enne renate, wat een vreselijk nieuws! sterkte er mee meis...

Dikke knuf daantje

18. Vlinder78

Vlinder78 Bekend lid

13 nov 2006
    514
    0
    0
    lerares
    Bovenkarspel
    Nou, helaas veel bloedverlies vandaag. Ik voel me heel slap. Ben rillerig en moest gisteren heel veel overgeven. Ik heb het gevoel dat er iets afgestoten wordt....

Nou ja, nu kunnen we tenminste weer opnieuw beginnen, maar zo voelt het even niet.

Ik zou nu tweede kerstdag naar mijn tante en moeder. Ik had mijn moeder zaterdag verteld dat ik zwanger was.....
    Mijn vriend en ik willen dit liever met z'n tweeën verwerken en hebben net afgebeld. Maar mijn moeder probeerde mijn vriend gewoon een schuldgevoel aan te praten. Ze begreep niet dat we niet kwamen. Ze is hem nu weer aan het bellen om hem over te halen hoor ik beneden.....

Ze heeft gisteren niet eens gebeld om te vragen hoe het ging.... Dit is toch niet zomaar iets of ben ik nou gek?

Is het zo raar dat je liever met z'n tweeën bent op zo'n moment. Bovendien heb ik heel veel pijn........ :cry:

19. avalon1972

avalon1972 Bekend lid

13 jul 2006
    590
    0
    0
    Medewerkster Afd. Administratie/Inkoop
    Culemborg
    Heel veel sterkte, Renate. Ik vind het zo vervelend voor jullie dat het foutgegaan is.

Ik snap niet dat je moeder niet begrijpt waarom jullie vandaag met z'n tweetjes willen zijn en even geen behoefte hebben aan al die drukte om jullie heen. Daarbij voel je je ook nog beroerd.

Ik hoop dat je je snel wat beter voelt.

20. Niet meer actief

Ik hoop dat je je ook snel iets beter voelt. En ik snap best dat je nu even liever thuis blijft!

Deel Deze Pagina