Ben namelijk benieuwd wat jullie ervan vinden. Temp is mooi hoog, vanaf morgen kan ik evt. testen. Liefs, Wannabemommie
Hoi wannabemommie Ik zal voor je duimen Je temp is echt heel mooi hoog Je zou haast denken liefs tijgertje23
Thanx voor je reactie meis! Was vanochtend ook aardig misselijk, maar wil mezelf niet gek maken natuurlijk. Weet alleen even niet wanneer ik moet gaan testen. Liefs, Wannabemommie
Hoe lang is je LF normaal? Voor iemand met een LF van 12 dagen is dit erg mooi. Is het 14-15 dagen dan kan er nog vanalles gebeuren.
Heel mooi Je eisprong zou ook nog 1 dag later geweest kunnen zijn, dat is niet met zekerheid te zeggen naar mijn mening.
Als je LF 12 dagen is, kun je morgen testen als je temp nog hoog is. Het enige is, als je ovulatie 1 dag later is geweest, dan schuift alles een dag op. Als je echt wil wachten tot je "laatst mogelijke" NOD wordt het dan overmorgen.
Dan probeer ik te wachten tot donderdag ochtend En idd als mijn temp nog hoog is dan, anders ga ik niet testen.
Je mag woensdag al testen, denk ik... Dat is een LF van 12 + 1 dag overtijd + een extra dag vanwege de mogelijk latere eisprong.
Ok, ik zal trouwens eens kijken naar mijn tempkaartje van toen ik zwanger bleek, op welke dag ik toen heb getest (heb toen volgens mij te vroeg getest) Was toen helaas MK.
Ik zie het inderdaad, heftig hoor meis. Idd, hopelijk is en blijft het raak Hoop voor jou ook snel meis.