Wie ziet er iets in mijn gebergte kaartje? Nog nooit gehad dit. Met zwangerschap niet maar ook niet als ik niet zwanger was. (heb 2 kindjes en toen getempt dus weet hoe het moet en doe het zoals het hoort.) Heb vanmorgen voor de zekerheid met een 2e thermometer getempt om te checken of hij wel goed was en die gaf hetzelfde aan. Wie ziet hier iets in?? Want ik snap er niets meer van! Ik ben ook niet ziek. heb wel veel kwaaltjes: - zere borsten - misselijk soms - darmen rommelen - diarree - duizelig soms - steekjes en krampjes onderbuik - ongi gevoel - puistjes - rugpijn - hoofdpijn - vaak plassen - moe
Hey! Je temperatuur is in ieder geval gestegen t.o.v. van voor je ovulatie. Ik heb mij in ieder geval laten vertellen dat wanneer je een bergkaartje hebt je ei iets meer moeite heeft om te springen. Ik denk dus dat je een ovulatie hebt gehad, maar nu onduidelijk is om te bepalen wanneer. In zo'n geval adviseert FF altijd om pas 18 DPO te testen, geteld vanaf de dag waarop zij de stippellijn zetten. (Bij een "gewoon" kruis staat er altijd 14 dagen.) Ik weet het... een nog langere wachtbank. Balen! Hoop dat het je lukt om het vol te houden. En hopelijk straks natuurlijk een knaller van een test in je handen !
Je bedoeld dat mijn ei later geweest kan zijn? Dat denk ik zelf dus niet. Gezien mijn temp... kan het me iig niet voorstellen....??