Arnoe, hier heb je een handige link over het tempen: Temperaturen: voor een beter inzicht in je cylcus | algemeen | artikelen Je moet s'morgens tempen, s'middags is je temp hoger, dus ik zou deze temp niet invullen op je kaartje
Wonder, dank je voor de hele duidelijke site! Die helpt me goed verder! Ik ga de temp van gisteren verwijderen uit de chart....
Surf, je hebt een mooi kaartje, ik ben benieuwd naar je testje vanavond duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, duim, voor een positieve test
hmm meiden, ik heb ontzettende koppijn, dus dacht even tempen of ie al aan het zakken is (hoofdpijn is meestal aankomende ongie namelijk), en mn temp was zojuist nog maar 36,6... terwijl ik de afgelopen dagen overdag steeds 37,0-37,1 tempte... ik baal als een stekker, want ben bang dat mn mooie kaartje geen mooie afloop krijgt... ik hou jullie op de hoogte!
@snelly: nee je temp ziet er mooi uit hoor! hopelijk houdt je lichaam je niet voor de gek en heb je zondag al een mooi tweede lijntje te zien! spannend hoor!
MMMM balen Surf het zal toch niet ik temp ook vaak nog overdag maar 36,6 is wel erg laag.Blijf toch voor je duimen.
Nee ik hoop het ook niet dat mijn lijf weer een loopje met me aan het maken is. De tijd zal het leren helaas.
Balen Surf ik had echt goede gevoelens ivm die flinke dip maar toen je gisteren over hoofdpijn begon en lage temp was ik er wel een beetje bang voor. Ik hoop voor je dat je toch snel zwanger mag raken.
dankjewel! vanochtend was mn temp 36,4...maar nog niet ongie. vorige ronde brak het dezelfde dag van de lage temp nog in alle hevigheid toe, maar goed, zal elk moment kunnen beginnen, met zo'n temp is er niet echt hoop meer... laat het maar komen, dan kunnen we door... bedankt allemaal voor het meeleven!!
Hoi hoi! Vanochtend 36.6, nog steeds geen ongie?? Als ik morgen nog niet ongie ben, ga ik weer testen... Kan niet tempen morgen, zijn n weekend weg en ben de temp vergeten...
nou vanochtend weer getest, helaas nega... en vanmiddag wat bruinverlies, mn ongie zal hopelijk wel snel doorbreken, want dit soort dagen, wachtend op opoe, vind ik echt zonde van mn tijd...
Hey jakkie. Je blijft stiekem toch ook wat hoop houden zolang je niet bloed he... Hoop snel op zekerheid voor je!
Gisteravond nog een keertje een matcare midstream gedaan, ervoor de dipsticks, maar m'n vriend vertrouwde die niet omdat ze simpel zijn haha. Bij m'n vorige zwangerschappen deed ik steeds de midstream... Binnen de tijd een heeeeeeeeel licht lijntje! Snap er niets van... M'n temp was weer 36.4 vanochtend, maar nog geen ongie. FF heeft m'n coverline nu ook naar beneden aangepast. Van 36.46 naar 36.36... Dus nu zit ik met die lage temps nog niet onder de coverline... Nu dus spannend, gaat het lijntje duidelijker worden of verdwijnen en was het mssn een vmk? Feit is dat ik vandaag al 4 dagen over tijd ben... Of 5 bij een lf van 13 zoals de vorige ronde... Ik hou jullie op de hoogte hihi
Spannend nog Surf ik ben 4 dg te vroeg ongie geworden dus ik heb een korte lf gehad, erg balen. iig op naar de volgende ronde. Jij succes nog ff spannend.