n heel vreemd kaartje, weet het echt niet meer

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by OemRomaissa, Dec 1, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

Jun 7, 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    hallo dames,

nog nooit heb ik zo raar kaartje gehad, ik kan er geen wijs uit worden hoor,

ik heb vorige week donderdag een positieve ovulatie test gehad en me temp was toen 36.3 (en normaal heb ik dan inderdaad ook mijn ei) maar me temp, wil niet echt om hoog gaan, volgens mij.

of vinden jullie het meevallen, ik ben altijd gewend dat hij na de ovulatie minimaal op 37 graden zit (maar ik moet er dan wel bijzeggen dat normaal me temp in het algemeen hoger is en ik vorige maanden bij 36.6 al een eisprong had, en nu bij 36.3 dus)

wat denken jullie ervan? normaal en klopt het ook volgens jullie dat mijn ei is geweest.

2. Rooz88

Rooz88 Niet meer actief

Mijn kaartje ziet er ook zo uit.. Weet dmv van ovutests en een echo dat een ei heb gehad, maar mijn temp laat het ook niet zien. Al de hele maand ben ik warmer dan normaal dus snap er ook niet veel meer van.. Helaas is tempen geen exacte wetenschap omdat het afhankelijk is van veel meer dingen dat alleen je ei. Ik zou denk ik vertrouwen op je ovutest. Had je nog andere dingen die wijzen op een ei? Eiwitslijm enzo?

3. OemRomaissa

OemRomaissa Actief lid

Jun 7, 2011
    396
    0
    0
    zeeland
    bedankt voor je reactie

normaal is het vrij duidelijk te zien wanneer ik me ei heb, alleen deze maand dus niet...

ja ik had de dag voor mijn positieve ovutest, was krampjes en steekjes en die dagen ervoor ook afscheiding, dus volgens mij is me ei echt geweest, want me tepels worden dan ook gevoelig en dit is ook gebeurd

echt de enigste reden dat is twijfel is door mijn lage tempratuur

4. annabeth

annabeth Fanatiek lid

Jun 21, 2011
    1,253
    1
    0
    iets juridisch... ;)
    Groningen
    Ja inderdaad een gek kaartje.... Ik zou zeggen dat je ei nog niet geweest is.... Maar als alle andere signalen er wel op wijzen....
    Of heb je veel stress oid gehad? Dan kan het gebeuren dat je lichaam zich wel klaarmaakt om het eitje te laten springen, maar dat het toch niet gebeurt. Dan probeert je lichaam het na een tijdje nog een keer....

5. MM1981

MM1981 Bekend lid

Dec 30, 2010
    668
    0
    0
    Hey... ik heb ook een paar keer gehad dat ik alle tekenen had van ovulatie, maar mijn temp niet omhoog ging. Vaak in drukke tijden, of dat ik erg in de stress zat vanwege werk ofin de stress of ik wel zwanger kon worden. Ik kreeg dan een beetje bergachtige grafiekjes... net als jij nu. En dan ineens na een paar dagen, ging de temperatuur toch omhoog. Achteraf zijn mijn man en ik een paar keer te vroeg gestopt met vrijen.

Ik denk zelf dat je eitje nog komt!

Share This Page