Ben op de dertigste dag ongesteld geworden zoals ik had voorspeld, alleen raar ongesteld. Rozig met wat bloed plekjes, daarna bruin. En helemaal niet veel. Normaal zakt mijn temp ook mooi tot 36.4 - 36.5. Deze keer niet. Snap er niets meer van. Zijn hier nog meerdere mee bekend
Vrijdag een actiontest, dacht iets tezien maar buiten de tijd dus dacht indroogstreep was ook maar een schaduw, grijzig.
Hmm heb weleens gelezen dat een hele late innesteling voor kan komen. Is er zelfs 1 hier op forum die dat overkomen is. Jouw temperatuur is nog hoog en rare bloeding gehad zou voor zekerheid nog 1 keer een test doen. Anders blijft het afwachten tot temperatuur verder zakt. Hij hoort wel weer naar beneden te gaan. Laat je het even weten?
Doe ik zeker, merk ook ik heel veel moet plassen, en redelijk misselijk blijf smorgens. Ik ook snel geurtjes opmerk maar ja mss maak ik mezelf alles wel wijs
Had die test van vrijdag weggegooid en minst vanavond hier vuilbakken zijn en wij hele dag weggaan nu de vuilbakken aan klaarmaken en in de ene zak lag de test nog vanboven keek erop en een duidelijke streep Zelfs mijn man kon het duidelijk zien, heb terug weggegooid en zak dicht geknoopt zou me alleen maar gek maken
Heb je ook kaartje van ronde hiervoor? Temperatuur lijkt inderdaad net niet genoeg te zakken. Maar hij is ook niet super hoog. Je zit nog net boven coverline. Volgens mij de enige manier om uitsluitsel te krijgen is opnieuw testen. Als hij negatief is zou ik jouw rare ongi toch als dag 1 laten tellen.
Dit is van ervoor maar daar is eitje vqn links gekomen sonds bbz voel ik duidelijk als ze vqn die kant komen maar als je dan begin van juni de menstruatie bekijkt op kaart ronde 2 zie je die heel duidelijk zakken
Op dit kaartje komt 36.7 wel heel vaak voor als pre ovulatie temperatuur! Dus dan zou 36.7 toch prima kunnen als pre ovulatie temperatuur.
Ja mijn man denkt ook dat ik gewoon moet wennen aan andere temperatuurkaartjes als dan ik die voor mijn bbz Had. Gaat loslaten en dit zien als nieuwe ronde. Ga deze keer ook geen ovulatietesten doen of temperaturen gewoon echt loslaten voor even. En zien wat het doet. Laatste keer ik het losliet was ik zwanger geworden enkel jammet genoeg een bbz
maar je ging stoppen met temperaturen toch? alweer een zwangerschapstest tegen aan gegooid of toch niet?
Denk dat sterker is dan mezelf temperatuur nu al zolang het debk ik een gewoonte is geworden, ja twee dagen geledeb heel licht een streep. Kan het een ovulatiebloeding zijn? Zeiden ze op mijn post. Maar vind wat vroeg niet?