Hallo dames/meiden, Ik ben totaal niet bekend met temperaturen. Heb ook vragen gesteld in 2 andere onderwerpen omdat ik dacht dat misschien (eerder 1,5 jaar en 1 jaar terug ook door de pil heen en eindigde allebei in miskramen, was heel erg toen) er weer een zwangerschap door de pil heen was gekomen. Had een testje gedaan omdat mijn vriendin het vroeg die had wat raars meegemaakt met een streepje terwijl ze niet zwanger was dit zijn de kruidvat 2v5, en ik kreeg ook een streepje. Nu laatst nog steeds een streepje. Heb woensdag 22 juli 2015 voor het laatst de pil geslikt. Normaal na 5 dagen krijg ik in de stopweek heftige bloeding waarbij ik een nachtverband en een dagverband in combinatie moet gebruiken maar het bleef wit het maandverband maar wel met veegjes bloed (rood). Maar ik kreeg nu 3 dagen ipv 5 dagen die veegjes in wc papier. Dit was op maandag, (27/7) dinsdag (28/7) en woensdag (29/7). Iemand zei in de topic of meerdere dat ik mijn temp moest bijhouden dan kon ik eventueel zien hoe of wat. Maar ik ben helemaal niet zo goed hierin en daarom wil ik vragen omdat het lijntje van het tempen naar beneden gaat wat dat betekend? Ja heb wel eens gehoord dat je dan ongesteld moet worden maar heb ik dat goed begrepen? Ik heb geen kaartje weet niet zo goed hoe dat werkt maar schrijf hier wel de temperaturen op. 36,8 op dag 1 (27-07) 36.8 op dag 2 (28-07) 36.9 op dag 3 (29-07) 36.7 op dag 4 (30-07) 36.5 op dag 5 (31-07) Dat was het tot nu toe. Weet iemand wat dat betekend die lijn ineens helemaal naar beneden? Alvast harstikke bedankt voor het meekijken en lezen.
P.s. heb wel zo een grafiekje getekend en ingevuld vandaar dat ik weet dat die lijn best wel gezakt is.
Je temperatuur is pas betrouwbaar als je het de hele cyclus bijhoud. Als je zwanger bent zou je temperatuur hoog moeten blijven. Wanneer heb je die testen gedaan?
Vanaf de 22ste heb ik getest. Ik heb wel vannacht nog wat gedaan zoals naar de w.c. en wat bekeken. Was rond uur of 3. Om 05.00 uur heb ik mijn temp gemeten wat ik normaal half uur later doe. Kan het hierdoor komen Alva. Bedankt voor je reactie. Dus ik ben in ieder geval niet zwanger ivm mijn dalende temperatuur?
Temperatuur is geen garantie hoor. Het kan door zoveel andere oorzaken ook stijgen of dalen. Belangrijk is daarom dat je het de hele cyclus bij houd. Heb je vanaf de 22e elke dag getest? Zijn ze duidelijk? Looen ze op?