Tempdip op 7, 9 en 10 dpo

Discussion in 'Temperatuurkaartjes' started by Bolleke83, Jul 17, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

Mar 23, 2013
    1,352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Misschien heeft iemand ervaring? Ik ben deze ronde begonnen met tempen. Ik kan helaas geen grafiek delen want gebruik FF niet (is er niet voor Windows phone). Ik ben zeker van mijn eisprong door tempen en duidelijk gevoeld.

Nu zit ik op 10 dpo. Ik heb op 7 dpo een kleine dip gehad van 0.3. Gister en vandaag is ie nog lager, maar 0.1 hoger dan mijn basistemp voor eisprong. Kan dit nog een innestelingsdip zijn of waarschijnlijk aankomende menstruatie? Mijn LF is normaal 14 dagen dus dat is wel erg vroeg toch...?

Ja ik weet het, ik moet afwachten. Maar das zo moeilijk... :) Ik ben sowieso benieuwd wat ie morgen doet. Maar ik wil toch eens vragen wat jullie denken? Heeft iemand hetzelfde gehad?

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,966
    15,605
    113
    Nabij Utrecht
    Hoe weet je dat je lf altijd 14 dagen is??

Een innesteldip duurt vaak maar 1 dag en niet meerdere dagen zoals nu bij jou.
    Ik denk dus dat je ongesteld gaat worden helaas. (Op basis van wat je nu verteld)

3. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

Mar 23, 2013
    1,352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Dankjewel voor je reactie, jij gefeliciteerd met je zwangerschap. Ik voel mijn ei vaak heel duidelijk, en heb een tijd ovutestjes gedaan en dan kom ik altijd uit op 14 dagen. LF blijft ook vaak gelijk.

Ja ik ben er ook bang voor :(. Maar zakt ie dan niet heel vroeg als ik dinsdag pas menstruatie verwacht?

4. water27

water27 Fanatiek lid

Jan 11, 2013
    2,733
    189
    63
    Gebruik je geen andere app? Er zijn er meer. Dan voer je ze in en dan zie je een grafiek. Is voor je zelf ook wat overzichtelijker denk ik.

5. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    54,966
    15,605
    113
    Nabij Utrecht
    Tja wie weet is het bij jou heel normaal dat hij al 4 dagen voor nod gaan zakken. Maar wist je dit eerder nooit omdat je nooit getempt hebt.
    Als je 14 dagen na de ovutest ongesteld wordt heb je dus een lf van ong. 12 dagen aangezien je 1-2 na de ovu pas je ei hebt.

6. Bolleke83

Bolleke83 Fanatiek lid

Mar 23, 2013
    1,352
    2
    38
    NULL
    NULL
    Ja RoGiJuli weet ik van de ovutesten maar die dagen trek ik er al af...

En ik gebruik ook de mama app maar die doet het ook niet goed op mijn telefoon, ik kan de grafiek niet verschuiven zeg maar. En heb ook fertility diary maar die maakt dan weer geen grafieken. Grrr. Das het nadeel van een Windows phone.

Nou ja ik wacht maar af. Ff kijken wat temp morgen doet.

Share This Page