Help! Al 11 maanden temperatuur ik en nog nooit zoiets meegemaakt.... Ik ben op 11 dpo vorige ronde ongi geworden. Mijn temperatuur was die ochtend gezakt. Nu 3 dpo en mijn temperatuur stijgt de afgelopen dagen met 0,1 graden. Ik ben wel ongesteld. 10 dpo: 37.0 1 dpo: 36.7 ongesteld (licht... zet niet goed door maar wel rood bloed) 2 dpo: 36.8 ongesteld (ochtend vaak bruin bij afvegen, soms rood, daarna tampons gaan gebruiken 3 dpo: 36.9 ongesteld Test was gisteren negatief Ik vertrouwde mijn ongesteld en temperatuur niet dus vandaar een test gedaan. Ik weet dat het wel eens een dag kan duren voordat de temperatuur zakt maar dit vind ik wel raar. Normaal zakt de temperatuur gemiddeld naar 36.5
Bedoel je in plaats van 1, 2 en 3 niet 11, 12 en 13? Op 3 dagen na je eisprong kun je niet ongesteld worden. De temperatuur op dag 11 (1) is dan gewoon een dipje, temperatuur wisselt altijd wel wat en soms zakt hij pas ergens tijdens of na je ongesteldheid. Meerdere mensen hebben dat ervaren. Blijft je temperatuur nu hoog zou ik anders na 3 dagen nog een keer testen voor de zekerheid, weet je waar je aan toe bent.
Haha... ja dat bedoel ik *oeps* dag 1, 2 en 3 nieuwe cyclus. Ik wacht de komende dagen maar af (zit toch niets anders op) maar dag hij op dag 3 nog zo hoog is, is iets nieuws voor mij. Ik heb ooit max op dag 2 nog een hoge temperatuur gehad. Ik heb ook alleen nog maar een clearblue digitaal in huis en die vind ik te duur om nu zomaar te proberen. Bedankt voor je antwoord!
Oh sorry ja dat kan ook nog, nieuwe cyclus. Maar verandert niets aan mijn verhaal verder Als je ooit op dag 2 nieuwe cyclus een hoge temperatuur gehad hebt kan het zeker ook dat het eens op dag 3 gebeurd. Een lichaam houdt zich niet aan dat soort grenzen. Je hebt het dus vaker gehad, dus het is iets wat bij je lichaam hoort.... geen test aan verspillen dus! En vol goede moed op naar de volgende kans! Succes!
Vanmorgen niet getemperatuurd omdat ik afgelopen nacht meerdere keren wakker ben geweest. De afgelopen nachten zwetend wakker geworden. Ik heb geen koorts of verhoging gehad. Ik hoop dus niet dat ik de griep krijg ofzo... Oja, mijn menstruatie is al over... eigenlijk 3,5 dagen erg weinig gepruttel? Donderdag heb ik een afspraak bij de gynaecoloog. Ik denk dat ik dat maar afwacht...