Ik had maandag en dinsdag positieve ovutesten, op maandag waren beide lijntjes even donker en op dinsdag had ik echt een knaltest. Nu had ik gisteren wel een kleine stijging in mijn temperatuur , maar vandaag is hij hetzelfde gebleven. Bovendien is de temperatuur niet hoger dan aan het begin van de cyclus (zie FF in handtekening). Vorige ronde had ik na de positieve ovutest meteen een grotere stijging (dat was mijn eerste ronde met tempen en testen). Afgaande op de testen zou ik zeggen dat mijn ei al geweest is, maar doordat de temperatuur veel minder stijgt dan ik zou verwachten weet ik het niet. Wat denken jullie? Moeten we nog doorklussen of niet ?
Goh, bij jou is het inderdaad hetzelfde zeg. En ook je positieve test later dan vorige maand. Zo irritant! Vorige maand was het zo duidelijk, had gehoopt dat dit elke maand zo zou zijn
Ja lastig die onzekerheid he! Elke ochtend weer in spanning wat die stomme thermometer zegt Hopelijk voor ons beiden morgen een hoge temp!
Moeilijk... Misschien gaat je temp morgen pas echt omhoog? Ik heb het voorheen ook wel eens gehad dat mijn temp pas op de 3e dag na de positieve ovulatietest omhoog ging.
Mijn temp was vanochtend 36.8 en FF geeft nu aan dat dinsdag mijn eisprong was. Dit komt eigenlijk overeen met wat ik zelf ook dacht. Ik denk dat mijn basis temp deze maand lager was doordat het wat kouder op onze slaapkamer was (ik heb het raam altijd open en vorige maand was het nog redelijk warm 's nachts) of kan dat er niet mee te maken hebben? @ Babke: ik het tot en met gisteren doorgetest maar testjes bleven gisteren en eergisteren heel licht. Ik ga er nu maar vanuit dat het klopt wat FF aangeeft
Ja en jij ook zie ik in jouw grafiekje. Onze grafiekjes blijven vergelijkbaar Nu maar weer afwachten!