Goedenmorgen iedereen, ik heb een vraagje en hoop dat iemand er antwoord op weet. Ik zou graag willen beginnen met tempraturen bij mijn volgende ronde heb alleen als probleem dat ik onregelmatig werk dus ook onregelmatig slaap. Heb dag, avond en vroege ochtend diensten. Slaap hierdoor ook gebroken in de ochtend een paar uur en in de avond een paar uur. Heeft iemand ervaring met wanneer je dan moet tempraturen? Alvast bedankt
Hoi, ik draai ook onregelmatige diensten, vroeg/laat en nacht. Vroege en late diensten zijn geen probleem (ik zet mijn wekker, heel vroeg!) Ik heb afgelopen week 4 nachten gedraaid. Ik heb 's middags na het slapen (uurtje of 16.00u) mijn temperatuur opgenomen. Mijn temperatuur blijft nu stabiel, vergeleken met toen ik in de nacht zat. Eventueel zou je kunnen proberen om je diensten op het werk te ruilen. Mijn leidinggevende begreep dat het voor mij belangrijk was (ivm bloedprikken tijdens temperaturen, komende maand) en willen er alles voor doen om het onderzoek te laten slagen. Hoop dat je hier wat aan hebt en misschien komen er nog andere tips voor je.
Je moet na je 'langste' slaap je temp. nemen. Het is niet ideaal met wisselende diensten maar als je je eisprong maar kan ontdekken dan is het goed.