hai hai vraagje: mijn temp is normaal zo rond 36,6 nu was hij eergister 36,4 maar wel iets vorger dan normaal half uurtje later was ie dus al 36,5 dus daar ben ik niet zeker van. hij is volgend cyclus vandaag (mijn ei dus) nu was dus idd mijn temp vanmorgen 36,4. ik heb gister avond al steken ed gehad. klopt het dan dat de temp erna zo laag is en dat ie gisteravond was ivm die steken of is ie echt vandaag. heb vandaag verder nergens last van. oftewle was mijn ei nou gisteravond of vandaag ergens?
Hey mama suus, ik denk mss van gister op vandaag (vannacht dus ) of heel vroeg in de morgen... mss als temp morgen en de 2 daarop volgende dagen hoger is dan weet je het zeker. Temp stijgt altijd dag nà dat je je ei hebt gehad... dus nog ff afwachten dan en ondertussen voor de zekerheid het met z'n 2-tjes gewoon gezellig blijven maken!
hihi dat laatste is dus probleempje manlief is gister weer naar zijn werk vertrokken en komt morgenpas weer thuis. dus hoop dat het voldoende is geweest van eergister.
nou mijn temp is nu zelfs 36,3 maar merk verder echt niks weet nu niet wat ik aan moet houden vor ei want voelde hem woensdagavond echt heel erg geod. snap dr weer eens niks van hihi
ik snap ook niets van mijn temp... di had ik een positieve otest, woe was mn temp 0,2 gestegen, do 0,1 en vandaag hetzelfde als gister.... weet nou niet of ik mn ei wel of niet gehad heb... aan mn temp valt het niet te zien. kan het zijn da t je temp ook later pas stijgt?
als je temp maar hoger blijft dan de horizontale lijn zeg maar... maar temp kan idd zelfs in zigzag gestaag omhoog gaan, dus bv. morgen weer 0,2 omhoog en overmorgen 0,1 lager en vervolgens weer 0,2 hoger enz.enz. kijk maar eens op FF voorbeeldjes van tempkaartjes. Tis moeilijk ik weet het, maar toch nog ff paar daagjes afkijken wat temp gaat doen en houd moed!
Ik snap er ook niks van. Heb de afgelopen 3 dagen een enorm gespannen/gevoelige buik gehad en vandaag bijna niet meer. Ik had al begrepen dat dat mijn ei had kunnen zijn. Had vanmorgen wel 0,2 graden hoger getempt....zou ik dan echt mijn ei gehad kunnen hebben? Aangezien mijn eileiders slecht zijn en de kans kleiner ingeschat is door de gyn zou dat natuurlijk wel héél fantastisch nieuws kunnen zijn...nu maar hopen dat het ook nog eens raak is geweest.
FF zou in dit geval best eens gelijk kunnen hebben ja... hoop dat je temp vandaag weer wat hoger is, dan is het eigenlijk wel zeker... duimduimduim voor jou!
mijn temp ook die was nu 36,6 en gister 36,3 maar heb nu ineens vruchtbaar slijm hahah heb nu echt geen idee meer.
ok snap nog weinig ervsn maar wie weet kan nog iemand mij helpen. dinsdag vruchtbaar slijm had dus woensdagavond eikrampen donderdag normaal temp 36,6 geloof ik vrijdag had ik 36,4 zat 36,3 gister 36,7 vanmorgen 36,6 rara waar was mijn ei hihihi hebben dinsdag voor laatst geklust want manlief is ziekjes *snot enzo dus niet echt prettig tijdens klussen* nu heb ik wel echt konstant last van buikkrampjes en meer slijm dan anders, en merk dat ik erg last heb van hormonen. oftwel ben echt de weg kwijt nu dus wie oh wie heeft suggesties
hoi mama suus hoelang ben je gestopt met de pil? en is je cyclus regelmatig? het kan namleijk ook zijn dat je ei later is. en je dus een langere cyclus hebt. ik vind mijn temp ook aardig vreemd hoor :S krijg er ook geen hoogte van.
ik ben in feb al gestopt zodat het beetje op regel kan komen mar was vanf begin goed. alleen in mei was ievan slag maar dit kwam omdat ik ten tijde van eisprong met de kleine in ziekenhuis lag. dus das wel ff hefitg op zon moment. de laatste 2 keer was weer netjes 27 dg dus vandaar dat ik daar nu ook vanuit ga.