Wachtbankje feb/mrt 2010

Discussie in 'Vruchtbaarheidsbehandelingen' gestart door Loesie1982, 13 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi hoi,

Vandaag heb ik een terugplaatsing gehad van 2 embryootjes!
    Omdat het andere wachtbankje alweer heel ver weg gezakt was, dacht ik: ik open een nieuwe!
    Ik mag 27 februari testen...als ik ooit zover kom! Werd de vorige keren al op dag 8 ongesteld!

Het zou wel heel speciaal zijn, want we zijn dan, op een dag na, 2 jaar gestopt met de pil!

Wie wacht er met me mee?!!?

Liefs Loesie

2. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    meis ik duim heel hard voor je op een positieve test over 2 weken.... spannend:D

3. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    WACHTBANKJE!

Loesie1982-> 13 februari tp van 2 mooie emmy's!

Testdag:

Loesie1982-> 27 februari 2010

4. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hoi Loesie,
    Ik wacht met je mee. Heb ook vandaag een tp gehad. Het was een cryo en deze zag er vandaag erg mooi uit. Mag ook 27 februari testen, de verjaardag van mijn vriend. Hoop dat ik hem het mooiste cadeau ooit kan geven.

5. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    WACHTBANKJE!

Loesie1982: 13 februari tp van 2 mooie emmy's!
    Miepje: 13 februari tp van 1 cryo

Testdag:

Loesie1982: 27 februari 2010
    Miepje: 27 februari 2010

6. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hey Miepje!

Jij ook hier!!!
    Oh, dat zou toch mooi zijn om op zijn verjaardag positief te testen he!!! Daar ga je toch echt voor!
    Beentjes over elkaar en vasthouden die cryo!

Elif, dankjewel meid, ontzettend lief van je!

Ik merk toch al dat ik mezelf nu al ontzettend aan het indekken ben! Want waarom zou het nu wel lukken als het al 3x niet is gelukt!
    Kan het haast niet geloven dat het ooit zover mag zijn!

Miepje, waar loop jij dat je zoveel cryo's hebt?!
    En, als jij ongesteld werd na de tp's, na hoeveel dagen was dat dan?!

Ik werd icsi 1: 8 dagen
    cryo: 4 dagen
    icsi 2: 8 dagen!
    Doe de 3e ICSI in Dusseldorf en heb nu suprefact erbij gekregen. Een neusspray is dat! De arts in DD vond het niet normaal dat ik al zo snel ongesteld werd.
    In Deventer zeiden ze dat dat kwam omdat mijn lichaam snel doorhad dat het mislukt was en het daarom snel afvoerde.

Ik vond dat erg makkelijk gedacht, want dat is toch ook niet zo als je spontaan zwanger kunt raken.
    Als dan het vruchtje niet goed innesteld, dan word je ook niet meteen ongesteld toch?!?
    Arts in DD vond het ook vreemd en gaf me die neusspray erbij!

Afwachten maar weer!!!

7. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Ik heb ook suprefact gehad net als jij loesie.
    Ben erg benieuwd hoor!

8. Maria74

Maria74 Niet meer actief

Meiden wat spannend! ik ga heel hard voor jullie duimen!!!

Liefs

9. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Dus dat is niet gek Elif?!
    Toen ik de bijsluiter las stond erbij zwangerschap: niet van toepassing, omdat suprefact alleen bij mannen wordt gebruikt!

WAAAAAAAAAAAAAAAAT?!?!
    haha!
    En heb je dat bij alle pogingen gehad?!

Wat betekent Insha Allah?
    Weet dat het iets met moslims geloof te maken heeft...
    Als Allah het wil? Of zoiets...

Liefs

10. regi

regi Fanatiek lid

23 jul 2007
    1.671
    0
    0
    super meiden en vast houden die beebs ik duim onwijs mee

11. one of kind

one of kind VIP lid

14 feb 2006
    22.149
    278
    83
    Insha'Allah betekend als Allah / god het wil.
    Iid het is van het islamitisch geloof ;)

Suprefact word echt niet alleen mannen gegeven hoor in belgië word het veel gebruikt zelfs.
    Nl ligt wat achter met dat ;)

12. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Dankje Regi!!!!

Oh, zat ik toch aardig goed!
    Ik loop nu dus in Dd (duitsland) en daar geven ze het dus ook!
    En idd, Nederland loopt achter!

13. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Loesie, ik herken dat wel hoor. Het is al zo vaak niet gelukt, dus waarom nu wel? Maar moet zeggen dat telkens als er een tp geweest is, ik er toch wel weer in geloof. We moeten gewoon heel hard duimen.
    Ik loop in Meppel en Zwolle. Echo's en puntcie in Meppel en bevruchting en terugplaatsing in Zwolle. Ze staan als beste bekend in Nederland, vooral met cryo's hebben ze erg goede resultaten. Hoop dat wij daar nu ook bij horen. We hebben het geluk dat onze embryo's telkens van erg goede kwaliteit zijn dat ze kunnen worden ingevroren. Is toch een aantal extra kansen.
    Ik wordt meestal 10 dagen na de terugplaatsing ongesteld, dat is 14 dagen na de eisprong, dus heel normaal. Maar deze keer niet hoor, en jij ook niet! Allebei een mooie positieve test over 13 dagen:D
    Die neusspray ken ik niet, maar 4 dagen na een cryoterugplaatsing al ongesteld lijkt me wel errug vroeg zeg. Heb jij ook utrogestan? Wordt vaak gebruikt om de innesteling te ondersteunen en bij een korte luteale fase. Ik gebruik dat nu in de hoop dat ons bartje zich wel innesteld.

Liefs

14. alexandra80

alexandra80 Fanatiek lid

19 jan 2010
    1.973
    2
    38
    oosten van het land
    loesie spannend meid!! hoop dat die suprefact zijn werk doet...idd snelle ongi's zeg en dat ondanks uruzgan.
    Snap je terughoudendheid maar eens moet het lukken toch?
    Ik duim!!!

Miepje voor jou duim ik ook...Laat Bartje maar een warmplekkie zoeken voor minstens 8 maanden!

15. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Hoi hoi,

Ik gebruik ook utrogestan ja!
    Ik zelf liep eerst ook in Zwolle (combinatie Deventer) en ik had nooit geluk met cryo's.

1ste x: 8 bevrucht, 1 tp, 2 cryo's en 5 weggeflikkerd!
    2e x: 5 bevrucht, 2 tp en 3 weggeflikkerd!

Dat is eigenlijk de reden dat wij naar Dusseldorf zijn gegaan, omdat ze daar alles invriezen. En deze 5 die nu ingevroren zijn, waren van goeie kwaliteit zeiden ze!
    Maar ik Zwolle waren ze vast niet goed genoeg geweest.
    Ik kon daar niet meer tegen...

Dus jij hebt echt superkwaliteit dan! Want in Zwolle staan ze ook bekend om strenge invriesbeleid!

Alex, dankjewel voor je lieve berichtje!

Enneuh, we gaan echt voor ROZE!!!

16. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    @Alexandra, dank je wel meid. Ik hoop het ook.

@Elif:
    Ik had:
    1eIVF: 18 eitjes, 17 bevruchtingen, 11 cryo's
    2eIVF: 14 eitjes, 10 bevruchtingen, 5 cryo's

Zwolle heeft inderdaad streng invriesbeleid, dus mag er wel vanuit gaan dat wij goeie emmies hebben. Maar helaas heeft het ons tot nu toe niets opgeleverd. Hopelijk komt daar nu verandering in.

We gaan absoluut voor roze deze maand!!!!!!

17. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    That's the spirit Miep!

En jullie hebben dan zeker goeie kwaliteit!

In Dusseldorf zijn ze er van overtuigd dat je met redelijke kwaliteit embryo's ook zwanger kunt raken. Vandaar dat ze alles invriezen. Maar die 5 die ingevroren zijn nu, die waren volgens DD van goede kwaliteit!

Hoe is het verder?!
    Ik heb vanmiddag lekker 'gewerkt'!

Ben juf in groep 2 op woe-do-vr en ben dus ma-di vrij.
    Deze week gaan we oververhuizen naar een noodlocatie omdat onze school verbouwd wordt!
    Heb vanmiddag lekker alvast dingen ingepakt enz!
    Was het thuis zitten zo zat!
    Duo-collega de kids onder controle en ik maar rommelen!
    HEERLIJK!
    Ik mocht niet tillen van haar, dus heb rustig aan gedaan hoor!

Vanmorgen ook gesport! (curves) Vond het best eng. De vorige keer heb ik het sporten even gelaten en dat heeft ook geen positieve resultaten opgeleverd, dus ga nu gewoon sporten.

Had nog wel last van mijn buik, van punctie misschien, dus ben iets eerder gestopt!

Ik ben nu alweer bang als ik naar de wc moet!
    En ik ben pas 3 dagen onderweg! pppffff....ik ben zo bang dat het toch weer mis gaat he! Zie nu alweer op tegen de teleurstelling!
    Moet misschien wel positief denken en soms lukt dat ook wel, maar kan ook ineens heel bang worden!

Herkennen jullie dat!?

Liefs Loesie

18. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hey Loesie, das ook toevallig! Ik ben ook juf!
    Ik heb op maandag en dinsdag groep 5 en op donderdag en vrijdag groep 1/2. Ben dus op woensdag vrij. Op dit moment zit ik in de ziektewet, ben namelijk eind november op weg naar de gymzaal keihard op mijn achterhoofd gestuiterd. Ben toen met de ambu naar het ziekenhuis afgevoerd en heb een nachtje moeten blijven. Heb een zware hersenschudding en een whiplash. Had gehoopt dat mijn herstel wat sneller zou gaan, maar helaas is dat niet het geval. Ik ben nu op therapeutische basis aan het werk en bouw het langzaam weer een beetje op. Hoop na de voorjaarsvakantie weer aan de slag te kunnen. Heb het er heel moeilijk mee gehad dat het zo lang duurt allemaal, wil zo graag weer naar mijn kinderen op school. Maar moet zeggen, nu vind ik het wel even prima. Gewoon even rustig aan doen is ook wel goed voor ons Bartje.

Het ene moment positief denken en het andere moment bang zijn, herken ik wel. Het is ook zo ontzettend moeilijk. Gisteren zei ik nog tegen mijn vriend, wou dat ik een luikje in mijn buik had, kon ik even kijken hoe het gaat :) Zou wel handig zijn, maar helaas moeten we nog even wachten.

Sporten doe ik trouwens niet, heeft mijn gyn afgeraden. Sowieso doe ik dat nu niet ivm mijn hersenschudding en whiplash, maar na elke terugplaatsing werd me dat toch afgeraden. Verder mag ik alles doen.

*duim duim duim duim duim duim* voor een goede afloop voor ons beiden!

19. miepje1

miepje1 Bekend lid

31 okt 2007
    970
    0
    0
    Hoe gaat het hier?

20. hypo

hypo Fanatiek lid

28 okt 2008
    1.940
    0
    0
    Wat een hoop forum-juffen! Hier ook eentje! ;)

Deel Deze Pagina