Zakt je baarmoeder?

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door alice, 21 sep 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Hello ladies!

Hebben gisteravond geklust maar had nogal pijn! :( Het leek óf mn vriend nogal was gegroeid O:) ...óf dat ik van binnen kleiner was geworden! :-k We konden niet voluit gaan laat maar zeggen want het leek of ie ergens tegen aan zat :(: Heeft iemand dit ook wel eens gehad of weet wat dit is?

Veel liefs

2. SandraK

SandraK Fanatiek lid

29 mei 2006
    3.282
    1
    0
    Aan het IJselmeer....
    Ik heb daar ook vaak last van...meestal zo rond mijn eisprong...

3. Annalise74

Annalise74 Fanatiek lid

6 mei 2006
    2.258
    2
    38
    West Nederland
    Ik heb dat ook wel eens. Maar juist niet rond mijn eisprong. Rond mijn eisprong lijkt het wel of hij veel dieper kan..... :oops: :oops:

XxAnna

4. Alida27

Alida27 Actief lid

11 mei 2006
    497
    0
    0
    Verzorgende
    Rhenen
    Voor/tijdens de eisprong kun je er last van hebben ..
    Ik herken het nl ook ..
    Wat je kunt doen is eventueel je benen omhoog "gooien" zodat
    je je bekken kantelt..Zo creeer je "meer"ruimte...

Groetjes,Alida

5. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
  6. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ok...het is dus niet gek..het komt vaker voor!
    Zal morgen mn benen in de lucht gooien! :)

Bedankt meiden!!

Liefs

7. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Bedankt Roses! Maar als ik het goed begrijp heb ik mn eisprong dus al gehad? :-k

8. Niet meer actief

ik had daar gister ook veel last van!!!idd benen omhoog maar dan voel je het nog heel goed!!was net van me ongi af!kan het dan daar mee te maken hebben??

liefs donky

9. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Ja geen idee Donkey! Is ook niet zo dat we ongeveer even ver in cyclus zitten.....Gek he!

10. Female

Female Niet meer actief

hai alice ik heb er ook 1 keer last van gehad, ook rond mijn vruchtbare dagen... (2 wk later bleek ik zwanger, ik hoop jij ook!! ;) )

xxx

11. alice

alice Fanatiek lid

16 aug 2006
    4.014
    0
    36
    Overijssel
    Dat zou geweldig nieuws zijn Female! :cheers: We zullen wel zien!

Liefs

12. ladyglg

ladyglg Lid

11 sep 2006
    27
    0
    0
    hai

pijn tijdens sex kan ook wijzen op een soort van infectie bv een schimmelinfectie ik zou als ik jouw was tog even een uitstrijkje laten afnemen bij de ha

13. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    hallo ladyglg,

als je een schimmelinfectie hebt, heb je meestal ook last van troebele afscheiding (bruin, gelig of groenig :confused: ) wat wijst op een ontsteking. maar meestal heb je dan ook erg jeuk "down under". hebt klopt wel dat het dan ook pijn doet.

maare alice,

wat roses zegt, dat klopt hoor, ik heb ook begrepen dat tijdens je ovulatie je baarmoeder iets omhoog gaat, de baarmoedermond wordt dan ook zachter/toegankelijker voor zaadjes. maar er zijn op het forum ook dames die dan JUIST zwanger worden, dus misschien verschilt het van persoon tot persoon.. tel anders het aantal dagen tot je eerste ongesteldheidsdag (mocht je toch niet zwanger zijn) want dat zou dan nog 14 dagen moeten zijn.. (van ovulatie tot eerste ongesteldheidsdag).

14. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    da's idd wel raar. maar er zijn verschillende soorten bacterieen die een vaginale infectie kunnen veroorzaken, misschien dat je van de ene infectie wel last kunt hebben en van een andere niet? misschien had jij genoeg weerstand zodat de infectie bij jou niet heeft doorgezet en bij je vriend wel? sorry, ik weet het ook niet.

15. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Mocht je er last van houden en wil je niet naar de huisarts, dan kan je altijd nog bij de drogisterij bioclin halen. Ik heb nogal snel last van schimmeltjes tussen de benen (en nee, ik rijd geen paard) en dat werkt voor mij altijd ontzettend goed. Nu ik het met regelmaat gebruik, heb ik al enkele maanden nergens last van. Weet niet of het voor jou werkt, maar voor mij werkt het prima.

Ik hoop natuurlijk voor jou dat het door een zwangerschap komt :)

16. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    hi kiki,

wat is bioclin? vormt dat geen bedreiging om zwanger te worden? (omdat het bijv. het baarmoederslijmvlies aantast oid)

mijn huisarts schrijft altijd canesten 3 gyno en een zalfje voor, dat helpt wel, maar ik heb gemiddeld elke 3 a 4 maanden weer last..

17. Boukje34

Boukje34 Bekend lid

20 sep 2006
    654
    0
    0
    Fryslan
    hoi kiki

heb net ff gegoogled, het is een natuurlijk middel dat de slijmlaag versterkt. kan volgens mij dus geen kwaad. maar hoe breng je dat in dan? met je vinger of op een tampon? en wanneer begin je er dan mee?
    wanneer je voelt dat het niet helemaal goed zit? of standaard 1x per week ofzo? heb geen idee..

18. Elisje

Elisje Fanatiek lid

18 jun 2006
    3.930
    933
    113
    Sja, in geval van candida, die schimmel is altijd wel in het lichaam aanwezig. (zowel bij man en vrouw als ik het goed begrepen heb) Maar normaal gezien heeft die de kans niet om infecties te veroorzaken. Dit gebeurt inderdaad enkel in omstandigheden van verminderde weerstand of stress.

Het hoeft daarom ook niet altijd een vaginale infectie te zijn, alle slijmvliezen kunnen geïnfecteerd worden. Heb foto's gezien van mond, ook oren, hoofd, handen en voeten dus volgens mij hoeft mijn vriend het niet per se van mij gekregen te hebben.

Maar ach die infectie is alweer genezen, dus ik lig er niet wakker van.

19. maisy

maisy Fanatiek lid

12 jun 2006
    4.859
    0
    0
    ik had dat ook op de dagen van min eisprong!!!!!

20. kiki80

kiki80 Fanatiek lid

6 sep 2006
    3.967
    0
    0
    Centraal
    Ik gebruik die bioclin (gel) een keer per week. Maar als je er last van hebt, mag je het zo vaak gebruiken als je wilt. Bij mij was het de eerste keer na anderhalve dag weg (prikt dan wel een klein beetje en dat kan volgens de bijsluiter).
    Er zit in een inbrengcanule bij (heel erg klein) en je hoeft maar een heel klein plupje uit de tube te drukken. In de bijsluiter staat dat je het gewoon tijdens de zwangerschap kan gebruiken maar niet op de dag dat de bevrucht wil worden. Doordat de zuurgraad iets veranderd. De dagen eromheen mag het gewoon gebruiken. Het fijne van deze gel is dat het ook werkt tegen de candida bacterie die van je darmen naar je vagina is gewandeld.
    Ik weet dat er ook bruistabletten zijn voor een grondige douche van onder, maar die heb ik nog nooit gebruikt.
    Natuurlijk kan je ook naar de huisarts gaan en daar een cremetje halen, maar na tig keer was ik meer op zoek naar een constructieve behandeling en die heb ik voor mijzelf hiermee gevonden.
    Hoop dat jullie hier ook iets aan hebben.

Deel Deze Pagina