Hoi meiden, volgende ronde wil ik graag gaan tempraturen. Maakt het uit welke thermometer ik gebruik, kan ik gewoon tempraturen onder mijn arm? Liefs
Onder de oksel is niet heel erg betrouwbaar. Heb je een nacht juiste wel of niet flink onder de deken gelegen maakt dan best wel wat uit. Ik heb zelf een digitale thermometer van de kv. Zelf meet ik vaginaal
Dus een gewone digitale thermometer zou voldoende zijn... Ik las pas dat een oorthermometer beter was, maar dat is dus niet zo?
Een oorthermometer is niet betrouwbaar. Scheelt zo enkele tienden. Rectaal is het meest betrouwbare. En een thermometer met 2 cijfers achter de komma is het best voor temperaturen. Al kan een gewone thermometer ook wel. En een snelle thermometer vond ik zelf ook fijn! Ik haat het als ik 's ochtends lang moet wachten op die piep..
Ik heb ook een digitale van de apotheek geloof ik gewoon huismerk. Die is wel wat traag. Ik temp vaginaal.
ik heb lang met die digitale van kv getemped, maar ging hem na een half jaar niet meer zo vertrouwen en de piep werd wat onduidelijk. Heb bij sensitest een digitale met 2 cijfers achter de komma besteld. Helaas is die wel best langzaam (60 sec wachten) terwijl de kruidvat al met 10 sec resultaat geeft. Heb beide tegelijk gebruikt en ze verschillen best wel eens. ben er dus nog niet uit. Ben op zoek naar een digitale met 2 cijfers achter de komma die dus wel snel is. Iemand tips? O ja, ik temp rectaal. Ik zou onder je arm echt afraden voor tempen, het is zo vaak al verwarrend genoeg en die schommelingen maken het dan niet makkelijker.
Vandaag heb ik voor de eerste keer getempt, 36.9. Houden jullie ook eem tempratuurkaartje bij op internet, zoja waar doen jullie dat?
op Ovulation Calendar and Ovulation Chart - Fertility Charting kun je het heel makkelijk bijhouden. Rekent ook je ovulatie voor je uit. Succes ermee!