FF, blauwe bolletjes of blauwe circels?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Lidy, 22 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Dag dames,

Ik ben deze maand voor het eerst begonnen met temperaturen en heb een vraag over de FF uitleg. Wanneer ik mijn temperatuur invul krijkg ik meestal volledige blauwe bolletjes, maar soms alleen een blauwe cirkel. Kan iemand mij vertellen wat het verschil is? Ik heb tot nu toe 9 dagen getemperatuurd en heb 2 circels en 7 bolletjes.

Groetjes Lidy

2. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    yep, dat heb je op een ander tijdstip getempt dan op de andere dagen.
    dan krijg je een open rondje.

groetjes

3. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Is dat alles? Zijn gelijk de enige dagen dat ik een temp heb ingevoerd, mag toch wel een uurtje verschil in zitten?

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    45 minuten en dan geloof ik alleen nog maar voor je normale tijd, niet erna.
    zoiets.

5. roses

roses Fanatiek lid

12 jun 2006
    1.946
    1
    38
    volgens mij is het 30 min, en er voor en erna :oops:

6. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    OK, wist niet dat het zo nauw komt.....
    Ik zal er vanaf nu wat beter opletten en even de site raadplegen of ik daar nog wat info kan vinden.

Thanks voor de info lady's!

7. Lidy

Lidy Actief lid

5 feb 2007
    200
    0
    0
    Even op www.vruchtbaarheid.org gekeken (leest toch makkelijker in het nederlands) en dit stond er over in:

Vooral in de eerste waarnemingscycli is het belangrijk bij de temperatuurwaarde ook de meettijd te noteren, omdat je nog moet zien, of een variatie in de meettijd jouw temperatuurverloop beïnvloedt. Bij veel vrouwen maakt een verschil in meettijd van anderhalf uur niet uit. Maar bij sommige vrouwen geven kleinere verschillen in meettijd al een ander resultaat. Er zijn ook vrouwen bij wie het helemaal niet uitmaakt wanneer ze meten.

Dit ter info!

Deel Deze Pagina