Hallo allen, Geen idee of het hier goed staat, anders hoor ik het graag. Ik ervaar de laatste paar dagen rare pijntjes die ik niet goed kan plaatsen. Ik vraag me af of meer mensen dit herkennen of weten wat dit zou kunnen zijn. Het zit zo: Volgens mijn cyclusagenda zou ik afgelopen zaterdag mijn eisprong gehad moeten hebben. Op maandag kreeg ik hele erge krampen (leek op menstruatiepijn) Voorgaande maanden had ik dit ook als ik mijn eisprong had maar niet zo heftig als afgelopen keer. Ik heb geen ovulatietesten gedaan. Sinds woensdag heb ik stekende pijn (niet heel erg maar wel vervelend) rechts onder in mijn buik, ter hoogte van mijn baarmoeder/eileider wanneer ik hard ga zitten, op sta of als ik stevig door loop. De pijntjes zijn niet minder geworden in de loop van de dagen. Vandaag ook meer een raar, soort drukkend gevoel in het midden van mijn onderbuik. Daarnaast ook veel lage rugpijn, maar dat kan ook komen omdat ik in de zorg werk. Vorige maand dacht ik dat het raak was (misselijk, hoofdpijn, duizelig, raar gevoel in mijn buik, gevoelige borsten) maar de testen bleven negatief. Menstrueerde wel maar wel anders als normaal. Normaal veel weefsel wat er mee uit komt zeg maar, nu alleen 1 klontje en de rest van de dagen alleen vloeien (sorry voor de details) Hoewel ik de testen toch niet helemaal geloof, ga ik er vanuit dat ik nog niet zwanger ben. Zijn er dames die dit herkennen of weten wat dit zou kunnen zijn? Ik hoor het graag!
Hallo Liesjuh, Hoe lang ben je al bezig om zwanger te worden? Anders misschien naar de huisarts gaan?Was je hiervoor aan de pil? Ik herken het niet dat ik pijn heb bij het zitten, wel tijdens mijn ovulatie en menstruatie. Ovulatiepijn houdt op zodra het eitje gesprongen is, dan hoort de pijn weg te gaan. Groetjes
Ah oke, heb je altijd al last van menstruatiepijn? Dan zou ik nog even wachten. Kan allemaal ontpillen zijn
Normaal heb ik flink last van mijn menstruatie, vooral de eerste twee dagen heel veel krampen. Afgelopen keer helemaal niets geen kramp of rugpijn, wat ik normaal wel heb... Wacht het nog even af..
Dat zou ik ook doen. Niet omdat ik je wil laten schrikken hoor, ik weet zelf ook nog niet wat het is. Ik had altijd al last van menstruatiepijn, toen ik stopte met de pil werd dit erger, ook heb ik aan de rechterkant altijd last van mijn ovulatie. Kan nauwelijks lopen van de pijn. De HA vroeg of ik problemen had als ik ging zitten, dit was niet het geval. Zij heeft endometriose en gaf aan dat zij daar last van had. Ik heb mijn intake bij fertiliteitskliniek gehad en ze vond bij mij wel een cyste, dit zou endometriose kunnen zijn. Ik wil je niet laten schrikken maar als je twijfelt zou ik toch gewoon naar je huisarts gaan. misschien dat je nog niet door kan worden verwezen naar een gynaecoloog voor het zwanger worden, maar misschien wel voor je eigen klachten?