Hallo meiden, ik hoop dat iemand mij een antwoord kan geven op mn vraag. Het zit zo. Ik temp sinds twee maanden. Niet om mn eisprong op te sporen want ik heb namelijk het 'geluk' dat mijn eisprong altijd hartstikke zeer doet en altijd op dag 14 plaatsvindt. Ik was gewoon benieuwd hoe mijn temp aan het einde zou zijn t.o.v. van dag 1. De eerste helft van mijn cyclus was mn temp tussen de 36.1 en de 36.3. Na mijn ei was mijn temp tot aan mijn NOD tussen de 36.8 en de 37.0. Nu ben ik twee dagen overtijd (dat is ook nog nooit gebeurd) en vanochtend is mijn temp gezakt naar 36.7. (ik moet er wel even bij zeggen dat ik een uur vroeger dan normaal gesproken heb getempt maar ga ervan uit dat dit niet zo'n verschil maakt) Word ik nu ongi of zegt je temp niets meer na je NOD? Zwangerschapstesten geven tot nu toe negatief aan maar allemaal buiten de afleestijd licht positief.. onzeker dus.
Mijn ervaring is dat het eigenlijk niet zoveel zegt....soms zakt temp iets, maar test je toch positief. Maar andersom kan ook: ongesteld worden en meteen daarna pas een dramatische daling van de temp. Dat je negatief test lijkt niet zo goed teken, tenzij je een late tester bent. Misschien heb je deze cyclus een wat langere luteale fase? Ik zie dat je mk hebt gehad in mei, klopt dat? Daar kan je cyclus ook wat door van slag zijn. Helaas, blijft afwachten dus....succes ermee en hoop dat het snel raak is.
Bedankt voor je reactie. Mijn Cyclus was vorige maand ook netjes 28 dagen dus ik d8 dat die mk nu geen invloed meer kon hebben. Ach ja ik wacht wel af
Ik ben het met Anemoon eens. De temp zelf zegt helaas niet zo veel. Het kan best dat het eerder tempen invloed heeft gehad. Alleen een test of een menstruatie kan echt zekerheid geven. Succes met wachten en ik hoop dat het raak is voor je!