Op 9 dpo was vanmorgen mijn temperatuur met 0,1 gezakt (en gisteren ook al met 0,1). Mijn LF is afgelopen twee cycli 10 en 7 geweest. Na de temperatuurdaling had ik de moed dus opgegeven. Nu zag ik net de thermometer liggen en had ik 'm nog eens gemeten. Had nu 37,5/37,4! Schommelt een temperatuur zo gedurende de dag of mag ik misschien toch nog hoop hebben? Voor de volledigheid mijn kaartje: 3e28a1 Ovulation charts on FertilityFriend.com
Je mag in de loop vd dag niet meer naar je temp kijken. Dit wisseld de hele dag.. Oa afhankelijk van activiteiten. Daarom moet je niet voor niets na min 3u slaap sochtende meten voor opstaan! Wat je kaartje betreft vind ik het er niet hoopvol uitzien. Bij mij is het een teken van einde oefening zo'n daling
Ik meet ook alleen de temperatuur voor de kaart op rond hetzelfde tijdstip iedere ochtend. Als ik overdag meet dan is het bij mij ook meestal rond de 37.5. Meestal veranderd deze vrij snel. Al direct na het opstaan.
Bedankt voor jullie antwoorden, is dus heel normaal dat deze zo verandert gedurende de dag. En, de hoop heb ik inderdaad wel opgegeven. Hoewel: geen bloed, geeft moed!
Nou moet ik zeggen als ik Savonds een uur stil zit op de bank en daarna mijn temp neem issie zo goed als hetzelfde als de volgende morgen... Haha of ligt dit aan mijn lichaam hij schommelt bij mij nooit zo heeeel erg als ik m'n temp neem in "rust" stand