hoi dames was ik weer... ik heb nog steeds geen eisprong gehad.. komt die nog denken jullie? of zit er eerder een ongi aan te komen? en waarom doet mn temp de laatste dagen ineens zo raar? iemand die dit ook heeft of die weet hoe het zou kunnen komen? help me please... groejessss ow heb trouwens al een aantal dagen buikpijn en soortig van trekkerig, spierpijn achtig gevoel in mn buik...:S? http://www.fertilityfriend.com/home/23095a
Hoi Sannehai, Ik zie inderdaad ook geen eisprong op je kaartje. Maar of hij nog moet komen of dat je ongi gaat worden zonder eisprong is helaas niet te zeggen. Misschien dat je temp meer schommelt omdat je eisprong er aan zit te komen, maar dat is ook niet duidelijk. Dus sorry, ik kan je niet helpen en ik ben bang dat anderen dat ook niet kunnen. Het blijft afwachten wat je temp de komende dagen gaat doen, hopelijk heb je dan meer duidelijkheid! Succes met afwachten! Groetjes Mosa
Hoi Sannehai, Ik zie inderdaad ook geen eisprong op je kaartje. Maar of hij nog moet komen of dat je ongi gaat worden zonder eisprong is helaas niet te zeggen. Misschien dat je temp meer schommelt omdat je eisprong er aan zit te komen, maar dat is ook niet duidelijk. Dus sorry, ik kan je niet helpen en ik ben bang dat anderen dat ook niet kunnen. Het blijft afwachten wat je temp de komende dagen gaat doen, hopelijk heb je dan meer duidelijkheid! Succes met afwachten! Groetjes Mosa
Oeps, ik zie nu pas dat ik hem blijkbaar 3 keer geplaatst hebt Je zal wel gedacht hebben, wat veel reacties Nu is de boodschap in ieder geval wel overgekomen
ahhah nou ik heb nu dus einderijkkkkkkk op dag 34 eggwithe slijm dus dat is toch wel goed teken lijkt me ... hopelijk dan dus hopen op een hoge temp morgen ochtend!
Zo.. ik dacht dat ik een k*t kaartje had.. maar die van jou word je ook niet blij van Zou het niet weten meis @ mosa; ga jij eens snel testen! heb goede hoop voor je met zo'n kaartje!
nou.. dat klink dan ook weer niet zo positief voor mij .. wie weet komt mn ei toch nog.. i hope so...
zo bedoelde ik het niet hoor ben dr wel achter gekomen dat je lichaam toch doet waar het zin in heeft.. als mijn temp morgenochtend is gestegen, heb ik toch een eisprong gehad volgens ff.. terwijl ik denk dat ik die eerder heb gehad.. mja.. blijft toch een beetje gokken Hoop wel voor je dat één van die 2 dalingen je ei was
haha ja geeft niet hoor ja ik hoop het ook.. ik weet het ook allemaal niet hoor.. of ik hoop dat mn ei nog komt omdat ik vanaf vandaag ineens eggwhite had.. en dat is toch vruchtbaar slijm dus ik ben benieuwd... ik hoop voor je dat je temp ook mooi stijgt zou leuk zijn krijgen we allebij een ei
mijn ei? op dag 42 Na 3 dagen temp.stijging zet ff een kruis neer voor je ei.. dus als je nu bij jezelf voor morgen en overmorgen een hogere temp neerzet.. dan laat ff als het goed is een ei zien probeer naar eens edit: kijk nu eens op die van mij, heb ff voor morgen wat ingevuld
muis; die van jou ziet er redelijk uit.. toch? eitje.. nu een innestelingsdipje.. en dan knalt ie omhoog
nou ik ben nog niet zo zeker van mn ei hoor heb hem volgens FF al 10x gehad op steeds een andere dag *lichtelijk overdreven die 10x * dus het kan zo zijn dat het kruis morgen weer weg is