zien jullie hierin een eisprong?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door Bianca, 13 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Ik had afgelopen zondag 9 november hevige buikpijn ter hoogte van de eierstokken. De dag ervoor had ik een serieuse temp dip en dan zondag 0,4 gestegen. De vorige cyclus steeg mijn temp ook stilletjes aan, nooit een serieuse dipe en dan meteen een stabiele hoge temp.
    Ik geraak er niet echt goed wijs uit!

Helpen jullie me even?

Groetjes

http://www.fertilityfriend.com/home/d4c1b

2. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    zoals ik het nu zie denk ik dag 22 maar het is afwachten wat je temp gaat doen de aankomende dagen

Edit: dag 19 kan ook heel goed

3. september08

september08 Fanatiek lid

20 okt 2008
    3.356
    4
    38
    ik zou zeggen 18 of 19... nog heel ff wachten?!

4. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    nu geeft ff dag 21 aan als eisprongdag maar ik had dag 19 zou'n vreselijke buikpijn, iets wat ik nog nooit gehad heb! Dus ik denk echt dat het de 18de of 19de was. Ach ja, we zullen nog even moeten afwachten, he!

bedankt voor jullie reacties

5. Bianca

Bianca Fanatiek lid

5 jun 2005
    1.252
    1
    38
    onthaalmama
    Mere
    Nu blijft mijn temp mooi stijgen, dus hopelijk blijft het zo. Ik heb vandaag echt last van buik- en rugpijn. Pfff... en moe, moe dat ik ben.
    Heb eigenlijk sinds 8 november keelpijn, nu nog steeds en nu hoest ik ook.
    Het rare is dat ik mij ben beginnen ziekjes voelen sinds ik mijn (volgens mij) eisprong gehad heb. Dag 18 en 19 dus. Nu sinds eergisteren dat hoesten, vandaag last van mijn buik, rugpijn, hoofdpijn en gespannen borsten. Ook mijn afscheiding is veranderd, dat is sinds een tempdipje wit en plakkerig! :confused:
    Ik denk dus op dag 18/19 een eisprong en dan op dag 24 heb ik een daling en dan terug mooi omhoog! Da's mooi 6 dagen nadien, zou dat een innestelingsdip kunnen zijn?

Zal wel weer niets zijn maar dat je lichaam dan zo met je voeten speelt is niet alles, he!

Wat denken jullie van mijn kaartje nu?

http://www.fertilityfriend.com/home/d4c1b

Groetjes

Deel Deze Pagina