Wie kan mij helpen? Doordat ik ruim 50 kilo ben afgevallen ben ik n paar Maanden niet ongesteld geweest. Nu ben ik inmiddels 2 keer ongesteld geweest en heb ik een cyclus van 24 dagen. mijn temp was voor de ovulatie netjes laag daarna 4 dagen hoog en vervolgens alweer 10 dagen laag. Ik dacht dat de temp pas om laag ging als je ongesteld moet worden. Zit morgen al op dag 27 van mijn cyclus en nog steeds niet ongesteld. Gisteren morgen een test gewaagd maar was negatief... Snap er niks van...
Als ie na vier dagen alweer laag was heb je waarschijnlijk geen eisprong gehad. Is de stijging misschien veroorzaakt door het warme weer toen?
@ Sonja: ik zal de link even onderaan dit bericht plaatsen. Ben wel pas een paar dagen later in de cyclus gestart met tempen. ( weet dat dit niet zo handig is) @ Babke: Hij is toch paar dagen langer hoog geweest. Maar het hoogste punt was 4 dagen..
Dit is helaas geen eisprong. Je temperatuur kan door meerdere oorzaken hoog zijn. Een koudje onder de leden, hoge kamer temperatuur, anders weerstype, wel of geen verwarming aan, slapen met en zonder pyama. En ga zo maar door. Mocht je nu ongesteld worden, dan is het waarschijnlijk geen goede eisprong geweest.
Oei das balen. Nou hopelijk gaat het wel komen. Of iig dat ik wel weer ongesteld wordt en dan hopen dat ik dan wel een ovulatie heb... thanks voor jullie reactie