tempen, wat zouden jullie aanhouden?

Discussie in 'Temperatuurkaartjes' gestart door leonieke, 8 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. leonieke

leonieke Niet meer actief

Beste meiden,

Deze maand voor het eerst aan het tempen. Valt me erg mee, ben vrij trouw!

Maar.. nu is het weekend. Dus later naar bed, kortere nacht..
    Wat zouden jullie doen? Door de weeks temp ik tussen 06.30 en 07.00 uur. Vanmorgen werd ik wakker om 07.00 uur.. ik slaapdronken getempt en net als gisteren 'maar' 0.2 hoger dan voor eisprong. 36.7

Vond het ff te weinig en ben weer in slaap gevallen. 2 uur later weer wakker, toch weer ff getempt en toen 37.1

Nu met wel even veel slaap uren als anders.

Wat zouden jullie aanhouden? 07.00uur,- 09.00uur of een gemiddelde??
    Ohja.. ben er vannacht ook uitgemoeten voor toilet bezoek... speelt dat nog mee??

Dank alvast!

2. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Ik zou die 36,7 invullen maar wel Discarded aangevinkt, want hij is niet echt betrouwbaar.

Oh je link in je onderschrift is niet goed. Ik zie mijn eigen kaartje. Even bij sharing - homepage setup aanklikken en dan die link die daar staat in je onderschrift zetten.

3. leonieke

& Ik lees dat je gaat beginnen met IUI... spannend! Heel veel succes..
    xLeo

4. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Hoi leo,

ik zal hier wel even reageren.

Wat ik altijd deed en dat ging helemaal goed.
    Doordeweeks moest ik ook altijd heel vroeg mijn bed uit en dat ga ik echt niet in mijn weekend doen.

Ik deed het altijd meteen als ik wakker werd, dus niet eerst plassen of wat dan ook maar meteen tempen. En het scheelde bij mij wel 2 a 3 uur van tijd qua doordeweeks en weekend.
    Het belangrijkste is dat je het meteen doet als je wakker wordt.
    Ik had wel altijd een andere temp als ik eerst ging plassen en daarna ging tempen.

Nou Leo heel veel succes.. en als je wat wilt weten bieb is bij je.

Dikke knuffel

5. leonieke

Bieb, ben je er nog?

Welke zal ik dan aanhouden? Of gewoon morgen vroeg afwachten??
    Ben om uur of 4 wezen plassen.. en om 7uur heel ff wakker geweest....om temp te meten..
    9 uur echt wakker, getempt en daarna opgestaan...??

leuk dat tempen, je hoop duidelijkheid te krijgen maar ik wordt er eerder onzeker door...hihihi.. muts ben ik ook! :p

6. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Ben nog een temp-leek.. maar wil die temp zo graag omhoog...:(
    Had donderdag 1e positieve ovu, vrijdag nog en gisterenmorgen weer negatief.... Temp 'maar' 0.2 celcius omhoog... is dat wel genoeg??

Ja leo dat is genoeg maar hij moet dan wel hoog blijven en niet meer naar beneden en dan gaat ie meestal in een paar dagen wel weer per 0,1 of 0,2 omhoog tot aan je hoge normale temp voor dat je weer ongie gaat worden.

7. leonieke

Lees het nu pas goed.. Hihi.. lief!!!

8. leonieke

9. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Ik zou even kijken wat je temp morgen doet.
    Ik zou nu die van 36.7 aan houden.nMaar ook even die andere tussen haakjes zetten

En als ie morgen ook rond de 36.7 is zeker.
    Is je temp morgen rond de 37 dan misschien die van 37.1.

Dus even morgen afwachten

10. Tinkerbel80

Tinkerbel80 Niet meer actief

Dankje!

Bij de pagina die je er nu in je onderschrift hebt staan daar staat een link in. Bij "Your Charting Home Page Web Address:" een link met allemaal cijfers er achter, dat is de juiste.

Ik temp meestal op dezelfde tijdstip. Half 8. Maar dan kan er bij mij nog verschil in zitten. Is maar net of ik veel heb liggen draaien ofzo. Niet eens dat ik er 's nachts uit ben geweest. Hoe langer je aan het tempen bent, hoe meer je in de gaten hebt hoe je lichaam en je temp in elkaar steekt.

11. leonieke

12. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    ik vroeg me af...

Zou je bijvoorbeeld ook 5 uur nadat je inbad bent gestapt kunnen meten?

Ikwerk onregelmatig.. en mijn slaaptijden verschillen dan nog al eeens.

Dus weet iemand dit?

13. leonieke

In bad, of in bed..?

Vroeg ik me ook af. De ene keer lees je nl na dezelfde uren slaap, de andere keer op een gelijke tijd op een dag..
    Ik werk niet onregelmatig, maar vind het al lastig met een weekend ertussen..

Dus... iemand??

14. Meijke

Meijke Niet meer actief

Hoi meiden,

Nieuw in het tempverhaal ;). Las ergens dat je als je zwanger bent een hogere temp hebt. Kan pas over 5 dagen testen (dan NOD) maar ging net ff meten en 37.1. Das 0.5 hoger dan normaal bij mij. Zeker niet handig om dit 's avonds te doen? Elke ochtend als ik wakker wordt? En is je temp ook hoger tijdens ovu?

15. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Als je echt bad bedoeld zou ik het niet doen je wordt natuurlijk ook al een stuk warmer van het bad.
    En ik zou als je onregelmatige tijden hebt het toch gewoon doen elke keer na het slapen. Hoe laat dat ook is.
    Je kan ook misschien ook even 1 of twee maandjes s'avonds en s'morgens wat je daarna ook gaat doen werken of slapen dan kan je daarna er misschien een mooie cyclus uit halen.

Succes.

16. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Ja leo het blijft moeilijk maar als je gewoon doed als je uit je bedje komt meteen hoe laat dat ook is dan kan jij het heel goed zien wanneer je eisprong is geweest

17. Bieb

Bieb Fanatiek lid

1 dec 2009
    1.311
    0
    0
    Het is zo dat na je eisprong je temp altijd omhoog gaat. Het is alleen zo dat als je zwanger bent dan blijft je temp hoog.

Als je ongesteld wordt gaat meestal je temp een dag ervoor of zelfde dag naar beneden behalve dan als je zwanger bent dan blijft je temp hoog.

Succes met tempen

18. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    Hoi Dames,

Sorry late reactie!

Maar ik bedoelde Bed, hahah sorry! Had mijn berichtje niet goed gecontroleerd.

Ik heb nu vakantie, Dus ik slaap nu een bijna dezelfde tijden al. en temp ook de zelfde tijden..
    Nu was mijn temp in 0.4 gezakt, Zou dit een nadere ei sprong kunnen zijn?
    Ik heb een onregelmatige cyclus. zou dus wat eerder zijn dan verwacht!

19. leonieke

Daar durf ik je geen antwoord op te geven... :(
    Maar zou kunnen gezien je eerste cyclus van 25...

20. Priscil1986

Priscil1986 Bekend lid

21 nov 2009
    678
    5
    18
    Zuid holland
    oh daar heb k zelf niet eens naar gekeken!
    Slim hoor!

Nou dan gaan we dr maar voor ;)

Deel Deze Pagina