Denk je hoop te hebben, is het een blaasontsteking

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door Mamalyn, 3 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mamalyn

Mamalyn Actief lid

15 okt 2008
    497
    0
    0
    Tja, ik was al een beetje hoopvol aan het denken, lichte pijn in onderbuik(dacht aan innesting), veel plassen, voelde me een beetje raar en niet zo fit.
    Ik dacht toch voor de zekerheid m'n urine laten onderzoeken...blijkt het een blaasontsteking te zijn :(
    Sta gelijk weer met beide beentjes op de grond hoor :)
    Maar misschien toch een voorteken, ik heb 3 x blaasonsteking gehad tijdens mijn zwangerschap van mijn zoontje en daarvoor en daarna nooit meer gehad.
    Dussss, wie weet, als iemand vraagt wist je het van te voren...ja, ik had een blaasontsteking :rolleyes: :)
    Nee, ik weet precies hoe het komt, als we bezig zijn voor een kindje dan blijf ik heel lang liggen na " de daad" normaal ga ik altijd gelijk plassen.
    Dus de bacterien blijven te lang zitten denk ik.
    Mijn man en ik zijn trouwens heel hygienisch hoor..misschien te.
    Nou ja, deze teleurstelling wilde ik ff kwijt :(

2. OemHudaifa

OemHudaifa Fanatiek lid

12 mei 2008
    1.074
    0
    0
    Huisvrouw and proud to be!!!
    Is idd lastig zo een blaasontsteking (nu ik zwanger ben constant) Ik ben er zo wie zo erg vatbaar voor. Heeft niet veel met hygiëne te maken, echt er hoeft maar iets te zijn of ik heb het...

3. kweb

kweb Fanatiek lid

14 okt 2008
    2.010
    0
    0
    Administratief medewerker
    Nieuwegein
    Ik heb een aantal keer urineweginfectie gehad...

Een aantal jaar geleden (toen ik in een foute periode om de verkeerde reden zwanger wilde worden) had ik zo`n pijn boven mijn lies... echt heel vervelend.. was eigelijk bang dat er iets mis was (mss buitenbaarmoederlijk) dus ik naar de huisarts...urineonderzoek, zegt ie: je hebt een blaasontsteking....

Weet nog dat ik dat zo raar vond omdat ik helemaal geen pijn had met plassen, geen branderig gevoel....niet de klassieke symptonen in elk geval. Maar er zit natuurlijk wel verschil tussen blaasontsteking en urineweginfectie....

Nu weet ik in elk geval hoe het voelt...dus als het (hopelijk niet) weer voorkomt, hoef ik me niet gelijk druk te maken...

4. BuffySummers

BuffySummers VIP lid

16 sep 2008
    16.607
    7
    38
    Mars
    Miss een tip voor jullie! Ik heb ook vaak blaasontsteking gehad, veel drinken en dan ook zure dingen. Hoeft niet alleen van bacterien te komen blaasontsteking. Cranberrysap is erg goed voor als jullie dit niet wisten. En blaasontsteking tijdens een zwschap kan heel goed. Mijn zus heeft dat een aantal keer gehad tijdens haar zwangerschap!

Deel Deze Pagina